Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Puff


Puff

Recommended Posts

Ingame navn: Puff

SteamID: STEAM_0:0:152849585

IRL fornavn: Bertram

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja det har jeg, jeg har været admin på en server ved navn RN DarkRP, hvor jeg dog kun var staff i ca en uges tid, da den lukkede ned pga et hacker angreb, og et par andre årsager. Der spillede omkring de 20-30 inde på serveren om dagen, så det var ikke bare et par stykker der var at hjælpe.

Og ellers har jeg været staff på en masse minecraft servere, også nogle af danmarks største. På de forskellige servere spillede der imellem 200-400 inde på serverne. Og har også prøvet at eje min egen engang.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Jeg er en meget hjælpsom person, der hjælper hvor der er brug for det, og ville altid prøve at gøre cases bedst for begge parter, så ingen syntes at der bliver holdt med den ene eller den anden.

- Jeg er god til at holde koldt vand i blodet, hvis der er en der sviner dig til, eller på anden vis er rigtig provokerende.

- Jeg er en meget imødekommende person, der er klar på at møde og lære nye mennesker at kende, og skabe et fedt fællesskab.

- Jeg ville altid stoppe mit rp, for at tage cases.

- Jeg er en meget retfærdig person, jeg giver ingen særbehandling, og jeg hører begge sidder af sagen, før jeg tager en beslutning.

- Jeg har lagt mange timer inde på serveren, jeg har i alt spillet lidt over 640 timer, og jeg har over 820 timer i garry's mod.

- Jeg kender godt til reglerne på serveren.

- Jeg holder altid den gode tone, og snakker pænt til alle.

- Jeg er moden.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har lidt kendskab til ULX, da jeg har været staff på en anden server, men var der ikke så længe der inde, men jeg brugte det i de fleste cases, og kan alle de basic commands, der er gode at vide på forhånd. Men er klar på at lære mere og er en hurtig lære.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg skriver og snakker flydende dansk, og syntes jeg er rigtig god til at forklare mig skriftligt og mundtligt, da jeg tit bruger min mikrofon ingame, da det gør darkrp gamemodet fedt at spille. Har også en god mikrofon, så folk kan høre tydeligt hvad jeg siger.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Vi for ikke rigtigt nogle lektier for på min skole, da man for tid til at lave dem i skolen, så jeg har tid til at være på fra når jeg kommer til jeg går i seng.

Men om onsdagen går jeg til spejder fra 19-21, så der kan jeg ikke være på. Og hver første tirsdag i måneden, kan jeg ikke være på fra 19-21 igen, da der også er spejder der.

 

Mandag: 15:40 - 22:00

Tirsdag: 14:45 - 22:00

Onsdag: 15:40 - 22:00

Tordag: 14:45 - 22:00

Fredag: 14:45 - 02:00

Lørdag: Ca. 10:00 - 02:00

Søndag: Ca. 10:00 - 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det er der ikke.

 

Tak fordi du gad tage dig tid til at læse min ansøgning, hvis i har nogle spørgsmål eller andet, kan i bare skrive lige nedenunder :).

 

- Puff

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.