Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nye Jobs Idé


MRBennetsen✔

Recommended Posts

-Elektriker

Jeg tænker en slags du skal betale for strøm, med det mener jeg du kan spawne fks. de der standarte lamper fra gmod, hver lampe tager en "X" antal strøm og så skal du betale en elregning sådan hver 30 min, Eletrikeren skal lave strømmen hvor de fks får en lastbil til olie, måske naturgas (Men hvor skulle det være). Jeg tænker der kan være 3 elektrikere. Når en elektriker skal lave strøm skal man købe en omdanner eller kaporator eller hvad det hedder. Den koster like 20k og skal have en masse ting der kan opgraderes, en elektriker kan lave en x antal strøm så han har altid noget at lave. hente og bringe eller stå og opgradere maskinen og fylde på med olie. Hvis man så er en af de rige på serveren som er inde absolut hele tiden kan man tjene godt, tænker der kan være solceller som koster 50K og måske vinmøller til 100k. vindmøller får en masse energi, solceller lidt mindre, olie allerlavest. Man vælger selv den elektriker man vil bruge men elektrikeren skal sætte et aparat op som måler strøm som man så skal lave regningen efter, regningen laves self automatisk. Hvis der ikke er en elektirker online så kan man bruge "Statens El-Service" der så koster det mere. Man skal bestemme hvert S-Wat koster for forbrugerne jeg tænker maks pris 70KR fordi det er cirka et kvart s-wat for at lave mad som fastfood medarbejderene skal bruge. En ide er at alle skal kunne lave mad med en ovn. Det er self et lovligt job men må gerne have printere.

-Hunger mod

jeg tænker du skal spise mad for at overleve, lidt ligesom i virkeligheden. du skal spise 1 gang på 1-2 timer, ved de sidste 5 min tænker jeg det bliver ligesom du bliver stunnet (Altså farven) og man bliver EKSTREMT langsom. Når du så ikke har mere mad dør du. Du skal ikke bare æde hele tiden så bliver du også langsom (En slags måde at mene man bliver FED) Man kan købe mad i Rema 2000 eller cirkle k RÅT det vil sige du skal købe en slags ovn!

-Fastfood medarbejder osv.

Her tænker jeg en slags restaurant/fødekæde. Der man kan bruge Taco Bell og Burger king. Dem der så skal lave maden skal bruge en ovn SOM BRUGER STRØM så man skal betale elregning til den elektriker man kan vælge hvor meget hvert S-wat koster. Man skal være en general arbejder der laver mad for at få penge af dem der køber. Ejeren af fødekæden (Den der ejer bygningen som self er fastfood medarbejder). Det er self et lovligt job men må gerne have printere.

 

Skriv hvis du syntes der mangler noget eller hvis der skal ændres noget!

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

-Hunger mod

jeg tænker du skal spise mad for at overleve, lidt ligesom i virkeligheden. du skal spise 1 gang på 1-2 timer, ved de sidste 5 min tænker jeg det bliver ligesom du bliver stunnet (Altså farven) og man bliver EKSTREMT langsom. Når du så ikke har mere mad dør du. Du skal ikke bare æde hele tiden så bliver du også langsom (En slags måde at mene man bliver FED) Man kan købe mad i Rema 2000 eller cirkle k RÅT det vil sige du skal købe en slags ovn!

For det første, lad os sige man har 5 hp, og man så går afk 30 min, og man kommer tilbage og man så er død, det ville jo ikke være så fedt. Lad os sige man plantede weed i et par timer, og ikke turde tage op i byen for at købe mad, og man så døde. Det ville jo være helt åndsvagt.

Og hvordan skulle man kunne blive fed? Altså jeg tror ikke der er nogen der gider at bruge tid på at kode, så man kan blive tyk, og jo mere man spiser, jo tykkere bliver man.

Og maden, hvor lang tid skal de så være i en ovn? Er det 5 minutter? Eller er det 10? Og hvor skulle den såkaldte "Rema 2000" så ligge? Altså jeg vil sige at dette vil skabe for mange problemer på serveren og så ville der jo også skulle ligges en utrolig masse tid i at lave det.

38 minutter siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

-Fastfood medarbejder osv.

Her tænker jeg en slags restaurant/fødekæde. Der man kan bruge Taco Bell og Burger king. Dem der så skal lave maden skal bruge en ovn SOM BRUGER STRØM så man skal betale elregning til den elektriker man kan vælge hvor meget hvert S-wat koster. Man skal være en general arbejder der laver mad for at få penge af dem der køber. Ejeren af fødekæden (Den der ejer bygningen som self er fastfood medarbejder). Det er self et lovligt job men må gerne have printere.

Hvor skal man få strøm fra? Og du skal lige tænke på det der med elektrikeren, og at man skal betale for strøm er helt åndsvagt, ikke alle folk har millioner i lommerne til at betale så store regninger, som det nok vil ende med til sidst.

 

 

Edit:

Det vil ende med at blive utroligt dyrt det hele, hvis elektriker jobbet kom.

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, xKow skrev:

Og hvor skulle den såkaldte "Rema 2000" så ligge

Rockford den lille bygning kaldt rema?

45 minutter siden, xKow skrev:

For det første, lad os sige man har 5 hp, og man så går afk 30 min, og man kommer tilbage og man så er død, det ville jo ikke være så fedt. Lad os sige man plantede weed i et par timer, og ikke turde tage op i byen for at købe mad, og man så døde. Det ville jo være helt åndsvagt.

Kan man gå rundt med mad i virkeligheden?

46 minutter siden, xKow skrev:

Og hvordan skulle man kunne blive fed? Altså jeg tror ikke der er nogen der gider at bruge tid på at kode, så man kan blive tyk, og jo mere man spiser, jo tykkere bliver man.

Man bliver langsommere... Lidt ligesom ikke sprint overhovedet

46 minutter siden, xKow skrev:

Og maden, hvor lang tid skal de så være i en ovn? Er det 5 minutter? Eller er det 10?

Det kommer an på hvad det er en bøf kan give 5 min og giver 0,30 timers mad

47 minutter siden, xKow skrev:

Altså jeg vil sige at dette vil skabe for mange problemer på serveren og så ville der jo også skulle ligges en utrolig masse tid i at lave det.

Jeg tror at det tager lang tid at lave alting på serveren og jeg siger jo heller ikke det skal ske nu og her om det tager 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 måneder eller et år!? Det går nok det hele

49 minutter siden, xKow skrev:

Hvor skal man få strøm fra? Og du skal lige tænke på det der med elektrikeren, og at man skal betale for strøm er helt åndsvagt, ikke alle folk har millioner i lommerne til at betale så store regninger, som det nok vil ende med til sidst.

 

 

Edit:

Det vil ende med at blive utroligt dyrt det hele, hvis elektriker jobbet kom.

Få strøm af elektrikeren?! Det kan godt være folk ikke har mange penge... Men at betale 100 kr hver anden time overlever de nok tror du ikke? Prøv at hør hernede;

 

1 time siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

Man skal bestemme hvert S-Wat koster for forbrugerne jeg tænker maks pris 70KR fordi det er cirka et kvart s-wat for at lave mad som fastfood medarbejderene skal bruge.

et kvart... du skal spise 1 gang hver anden time overlever man ikke det tror du?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

-Elektriker

 

Nej.... 

Det ville være alt for kedeligt også vil det fucke økonomien...

 

2 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

-Hunger mod

Er blevet snakket om og det ville ikke komme.

 

2 timer siden, MR.B ~ MRBIG skrev:

-Fastfood medarbejder osv.

 

Fed ide.

Men det ville ikke blive brugt, folk vil ikke gide at gå ned på den lokale burgerbar og spise en burger.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.