Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Gimmy fik ban :(


Gimmy

Recommended Posts

-------------------------------------Gimmy---------------------------------------

Steam id :   https://steamcommunity.com/profiles/76561198062679637/
 

Hvorfor jeg gerne vil have unban : Ja, jeg vil gerne have unban fordi at jeg syntes det er ret chill at spille her inde. Jeg er ny til spillet derfor vil jeg gerne have en ekstra chance for at prøve det af inde på stavox. Godt k blev jeg kun banned i 2 dage men havede intet andet at lave så, jeg valgte sku at lave en unban-ansøgning.

Hvorfor jeg blev banned : Ja, jeg er ikke 100% sikker på hvad det var, men jeg tror at det var fordi jeg skrev til en i pm. Det startede med at jeg fik jail fordi jeg kom til at stjæle en bil som lejemorder så skriver han i pm til mig hahaha (meget flabet syntes jeg) Og så var jeg jo pisse dum og skrive nogle dumme ord til ham. Bagefter fik jeg så jail igen hvilke igen syntes jeg var fair. Så jeg skrev til ham hvorfor han viste det til en admin så skrev han. (Skriv ikke pm til mig) så skriver jeg til ham nej jeg gider ikke du kan bare lade vær med at være flabet og sådan bliver den ved i noget tid og så loggede jeg ned gik i seng og næste dag jeg havde fået ban
Hvem jeg blev banned af : Jeg er rimelig sikker på at det var mibb

 

Det var gimmy's ansøgning undskyld for ikke at følge skabeloen jeg håber jeg kan få unban. btw jeg får unban i morgen ca kl 19:00 så hvis du ser det her efter det så bare glem det 🙂
Vi ses gimmy 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.