Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern regel 2.39, gør "overtagelse" af tank stationer ulovlig.


Metro

Recommended Posts

Jeg synes det er svinsk, og bare fucking nederen når folk gør sådan noget her. Ingen steder i den virkelig verden må en mekaniker sætte en boks over tilfældige tank stationer og kræve 2000 kr. for tilladelse til at betale 50 kr. pr. liter benzin!

 

De vehæftede billeder var bare én mekaniker alene, der havde krævet ejerskab på alle tankstationer på Rockford!

 

0Tjj5TU.jpg

kBWbC9k.jpg

EBFZu10.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Bimse skrev:

Det har du fuldstændig ret i Metro.

Men problemet er bare at mekanikere de tjener nitte.

Hvor det med tankstationerne gør de tjenere meget mere.

Såååå... gør så køb af benzin går til en kasse ligesom statskassen og mekanikerne får lidt af den kasse?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bimse skrev:

Det har du fuldstændig ret i Metro.

Men problemet er bare at mekanikere de tjener nitte.

Hvor det med tankstationerne gør de tjenere meget mere.

 

1 time siden, Jan T skrev:

Såååå... gør så køb af benzin går til en kasse ligesom statskassen og mekanikerne får lidt af den kasse?

 

Eller også accepterer man at ligesom så mange andre lovlige jobs, så tjener man bare ikke boksen. Man blive heller ikke rig af at være vagt, læge, PET agent, landmand, taxachauffør, bankmand, hjemløs, pakkeomdeler, lejemorder, tyv osv. osv.

 

Du bliver rig af at printe, eller dyrke weed.

 

Mekanikere må gerne eje våben, printere og de må også gerne konfiskere biler og kræve 10k pr. stk. Og med deres våben kan de også forsvare deres base hvis det endelig er.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen i forvejen bliver mekaniker jobbet ikke særlig meget spillet da det for første er et Vip job og for det andet tjener man ikke kassen på det.

Så hvorfor gøre så de tjener mindre end de i forvejen gør?

 

34 minutter siden, Metro skrev:

Mekanikere må gerne eje våben, printere og de må også gerne konfiskere biler og kræve 10k pr. stk. Og med deres våben kan de også forsvare deres base hvis det endelig er.

 

Ja de må eje printere,våben osv. men når de kræver de 10k for en bil så 9/10 gange så vælger folk enten at hente deres venner og raide mekanikeren eller lade vær' med at købe den ud.

 

Man kan altid keypadcracke for at få benzinen...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Men ellers har du fuldstændig ret i det du skriver.

 

Udover det så synes jeg det @Jan T skrev var meget smart! 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Bimse skrev:

Jamen i forvejen bliver mekaniker jobbet ikke særlig meget spillet da det for første er et Vip job og for det andet tjener man ikke kassen på det.

Så hvorfor gøre så de tjener mindre end de i forvejen gør?

 

 

Ja de må eje printere,våben osv. men når de kræver de 10k for en bil så 9/10 gange så vælger folk enten at hente deres venner og raide mekanikeren eller lade vær' med at købe den ud.

 

Man kan altid keypadcracke for at få benzinen...

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Men ellers har du fuldstændig ret i det du skriver.

 

Udover det så synes jeg det @Jan T skrev var meget smart! 

 

 

Jeg forstår slet ikke ideen bag at mekanikere skal have andel i benzin salget? Hvordan er de relateret til tankstationerne på nogen måde??

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Metro skrev:

 

Jeg forstår slet ikke ideen bag at mekanikere skal have andel i benzin salget? Hvordan er de relateret til tankstationerne på nogen måde??

Det har du også ret i.

Men der giver da heller ikke mening at mekanikeren kan have printere,våben og kan spawne benzin...

 

Tror ikke vi skal tænke på hvad der ikke giver mening men mere hvordan man for et job til at blive noget sjovere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

36 minutter siden, Bimse skrev:

Det har du også ret i.

Men der giver da heller ikke mening at mekanikeren kan have printere,våben og kan spawne benzin...

 

Tror ikke vi skal tænke på hvad der ikke giver mening men mere hvordan man for et job til at blive noget sjovere. 

 

Man gør det i hvert fald ikke sjovere ved at gøre livet surt for andre. Måske skulle mekanikere have førsteret på at konfiskere biler, og evt. også have en direkte genvej ligesom politiet har med /cr

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Metro skrev:

 

Man gør det i hvert fald ikke sjovere ved at gøre livet surt for andre. Måske skulle mekanikere have førsteret på at konfiskere biler, og evt. også have en direkte genvej ligesom politiet har med /cr

Måske modificer battingrammen til, at når der er 2 mekanikere på så kan de ikke, konfiskere nogen biler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Metro skrev:

 

Man gør det i hvert fald ikke sjovere ved at gøre livet surt for andre. Måske skulle

2 minutter siden, Metro skrev:

Måske skulle mekanikere have førsteret på at konfiskere biler, og evt. også have en direkte genvej ligesom politiet har med /cr

 

Det har du nok ret i. Man kunne måske gøre som @Jan T skrev?

Som du skriver synes jeg selv at at mekanikeren skal kunne se hvem ejeren af bilen er.

Og måske også kunne åbne folks biler.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
4 minutter siden, Dynn skrev:

Jeg plejer bare at slette dem når jeg ser dem. Kan godt se vi nok burde genoverveje reglerne omkring dem.

 

Jeg bad ejeren om at slette en af dem, men vi har regler der siger at de gerne må eje dem. Den regel skal fjernes eller skrives om så der står at INGEN må eje selve standeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg giver @Metro ret den skal væk for nogen folk kan ikke finder ud af hvad er en fair prise var ud for en der vil have 2.5k for 30 sekunder så vil nok sige den regle skal fjerne eller skrive til man ikke må og mekaniker kan godt tjæne penge på andre må så som hvis en er løb tør at de så tager 1-2k for at tage bil op på ladt eller det det vil kost for en dunk benzin det anden pisser bare mange af

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.