Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Br1zzle


LuckyEagle

Recommended Posts

Dit ingame navn: luckyeagle
Staff ingame navn: br1zzle
Dit SteamID:STEAM_0:1:25942511
Staff SteamID: STEAM_0:0:47078412


Forklar situationen:   det hele startede med jeg fik 1 times ban fra ts og dagen efter spøger jeg så pænt om han hade læst det hele der blev skrevet mellem mig og en anden og han siger så nej så jeg spøger hvordan det kan være fair og det gik det helt galt. han begynde at svine mig til og råbe af mig
hvor efter jeg går fordi det finder jeg mig ikke i og så går gustenberg op i et rum hvor han er hvor han så kalder mig autist og så kommer jeg op og spøger hvorfor han skal kalle mig det og så går det vild forsig igen hvor br1zzle bliver meget sur og råber og skriver af mig og han bliver kicket af vito hvor efter han kommer tilbage og begynder at råbe 
og skrige og svine mig til igen og sådan står det så til i noget tid indtil vito rykker mig og gustenberg for at snakke med os og finde ud af noget men følger ikke der kommer noget ud af det fordi da vi næsten var færdig med den samtale gik det galt igen hvor br1zzle råber og går så vi fik ikke løst noget igår så der for laver jeg en staff klage da jeg ikke mener at br1zzle egener sig som staff når man ikke kan være et forbillede 
og snakke pænt til andre spiller og det sker meget tit for tiden at han snakker meget grimt. 


Bevis: Gustenberg var til stede under noget af det og det var vito og en masse andre staff også

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.