Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage (Kaistar)


Abdi Aziz

Recommended Posts

Dit ingame navn: Abdi Aziz

Staff ingame navn: Kaistar

Dit SteamID: STEAM_0:1:100232566

Staff SteamID: STEAM_0:0:79267068

Forklar situationen: Min ven som var lejemorder, skyder en pet agent. Jeg mødes der efter med ham. Politiet kommer så, arrestere mig. Til forveksling af min ven. Mister guns til 20k. Og havde våbenlicense. 
Han kan ikke gøre noget ved det. Da han ikke kan se om jeg har skadet nogen. Der er jo bare åndsvagt. Så jeg kan bare gå rundt og rda folk. Fordi de skadede mig???


Bevis: Logs og vidner
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Aziz.

Jeg kommer til en RDA case(?) hvor jeg hører du IKKE har skudt nogen ifølge dig, men bare har stået og kigget.

Jeg går hen til betjenten som jeg ikke kan navnet på og spørger om grund. Han siger at du har skudt imod dem også tager jeg tilbage til dig og siger det.

Du begynder at brokke dig og sige vi åbenbart har damagelogs (Som vi ikke har) og bliver irriteret over at jeg spørger om bevis som du så ikke har.

Jeg lukker casen da jeg ikke kan være helt sikker på hvad fanden der lige er sket og det er så der du skrev denne klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes bare at det er åndssvagt. At Danmarks største gmod rp server. Ikke kan klare en opgave. Som er så simpel. Det lyder bare dumt for mig. 

Kan man ikke bare tjekke om dE mistede HP? Og ja. Som sagt har jeg den ven.  Som faktisk skød efter dem. Siddende ved min hånd. Det var ham der skød Svend Andresen. Flygtede fra dem. Og skød efter dem. Men de tog mig til forveksling af ham. Jeg syntes bare at det er åndssvagt. At grunden: “Han skød efter os” er jeres svagpunkt. Endda når det er en betjent. Som er så dum, og ikke kan se forskel på en med skin. Og en fredag lejemorder med lejemorder skinnet... Der er nok ikke meget der kan gøres. Men som sagt. Danmarks største server. Også er det jeres svaghed...

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, NoahLyzer *AntZinMod skrev:

Jeg syntes bare at det er åndssvagt. At Danmarks største gmod rp server. Ikke kan klare en opgave. Som er så simpel. Det lyder bare dumt for mig. 

Kan man ikke bare tjekke om dE mistede HP? Og ja. Som sagt har jeg den ven.  Som faktisk skød efter dem. Siddende ved min hånd. Det var ham der skød Svend Andresen. Flygtede fra dem. Og skød efter dem. Men de tog mig til forveksling af ham. Jeg syntes bare at det er åndssvagt. At grunden: “Han skød efter os” er jeres svagpunkt. Endda når det er en betjent. Som er så dum, og ikke kan se forskel på en med skin. Og en fredag lejemorder med lejemorder skinnet... Der er nok ikke meget der kan gøres. Men som sagt. Danmarks største server. Også er det jeres svaghed...

Vi har også talt om at få flere ting til vores logs, men det er dog ikke sket endnu som også er surt for os staffs.

Så tænker ikke rigtig der er mere i denne klage.

@Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej. Men næste gang. Så lad vær med at sige at det er 2 meninger vs. 1 mening.  Husk nu som jeg sagde i casen. Min ven som skød efter dem. Kan confirme at det var ham. Så det er jo 2 vs 2. De har ingen beviser på at jeg skød mod dem.  Men min ven har under standard af ammo. Når man tænker på at vi næsten lige købte den m82. Det kendetegner jo at han har skudt flere gange. Som også var politiets grund. 

 

Der er ikke mere. Men der var en del beviser på, at det ikke var mig. Da jeg havde helt standard ammo til bege guns. 

 

Mvh.  Noah. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have snakket med Kaistar er jeg kommet til den konklusion, at sagen muligvis kunne have været løst ved hjælp af andre tilgængelige ULX-værktøjer. Det er dog nogle lidt ukonventionelle metoder som det ikke forventes, at alle staffs kan gøre brug af – dog er det så noget som Kaistar har lært efter denne episode.
Det faktum at vi ikke gøre brug af damage-logs er blevet diskuteret samt vendt og drejet utallige gange før.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.