Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Duck20


TIl

Recommended Posts

Dit ingame navn: Mommy 
Staff ingame navn: Duck20
Dit SteamID: STEAM_0:1:151614995
Staff SteamID: STEAM_0:0:56813494
Forklar situationen: Jeg køre stille og roligt som politi også ser jeg Duck20 der løber ude på vejen jeg siger til ham han skal gå ind på fortovet det gider han ikke. også kommer en af mine venner og 
køre op i min bil så jeg køre ind i Duck20 og så får jeg carban? det er jo ikke min fejl at min ven køre op i mig. 
Bevis: Har dvs ikke bevis 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mommy

 

Som du siger løb jeg ude på vejen, men du havde mange muligheder for, at køre uden om mig. Dog valgte du at blive liggende bag mig, hvor du vredt siger at jeg skal flytte mig. Ikke nok med det, så har du 3-4 venner i din bil, som råber at du skal køre mig ned. Da jeg vælger ikke at flytte mig begynder dine venner igen at råbe "Gå væk fra vejen ellers bliver du kørt ned". 

Jeg vælger at blive på vejen af den grund, at jeg ville se om dig og dine venner rent faktisk ville køre med ned, og inden jeg når at se mig om, sætter du farten op og kører ind i mig. Jeg tp'er hen til dig for at spørge, hvorfor du kørte mig ned. Du fortæller som du selv siger, at din ven kørte ind i dig, MEN du kørte i politiets gruppevogn, og din ven kørte i en bil, som efter min mening lignede en golf. Sagen er den, at du fortalte mig at du bremsede din bil da din ven kørte ind i dig, men en lille golf ville ikke kunne skubbe politiets gruppevogn så meget som den nu gjorde, hvis du holdt bremsen nede.

Desuden siden at det var din ven der kørte ind i dig, hvem siger så at du eller en af dine andre venner ikke fortalte ham, at han skulle køre ind i dig så i havde en undskyldning?

 

-Ducky20

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ducky20 

 

1. Jeg siger til dig hvis ikke du går ind på fortovet før du en bøde. hvor mine venner der sidder i billen siger jeg skal køre dig ned men jeg siger til dem at jeg ikke gider køre dig ned.

2. Det var ikke en lille golf det var en politi bil har du ikke checket logs? 

3. Hvorfor skulle jeg sige til mig ven at han skulle køre ind i mig det ville været dumt af mig og ham 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mommy

 

1. Du sagde ikke jeg ville få en bøde, hvilket også er ligegyldigt siden du stadig kørte mig ned

2. Det kan godt være det ikke var en golf, men det lignede det.

3. Du skulle sige til din ven at han skulle køre ind i mig, fordi i alle 4-5 mennesker RIGTIGT gerne ville se mig blive kørt ned. 

 

Desuden synes jeg at det er et sjovt tilfælde, at dine venner siger til mig "Gå væk fra vejen ellers bliver du kørt ned", og lige efter kommer din ven kørende ind i dig så du "kommer" til at køre ind i mig, som du nu selv siger det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Duck20

 

1. Jeg sagde til hvis ikke du gør op på fortovet giver jeg dig en bøde. men du hørte ikke efter.

2. Den bil han kørte i var en politi Bmw.

3. Det ville være meget dumt at sige til min ven at han skulle køre ind i mig som du døde. og jeg sagde til dem at jeg ikke ville køre dig ned. 

4. Og han kunne ikke vide at du står ude foran mig bil. plus der er også lidt din skyld da du står ude på vejen.

5. Og du kunne havde checket logs hvor der står hvad for en bil der kørte ind i mig. og hvor hurtigt jeg kørte jeg kørte 30km. som stod i borgmesterns love.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.