Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff-klage- (ULTRA-SPINNER)


Hondo

Recommended Posts

Dit ingame navn: (Hondo)
Staff ingame navn: (ULTRA-SPINNER)
Dit SteamID: (STEAM_0:1:191147587)
Staff SteamID:  (STEAM_0:0:194513547)
Forklar situationen:(mig og minne venner har lavet et sted hvor vi byggede da det var pluselig kommer ultra-spinner og vælger at anholde min ene ven og så løber han over til mig og spøger om jeg sælger weed og så svare jeg da self nej bum jeg er anholdt uden han har bevis for om jeg overhovde solgt weed som jeg kan fortælle jeg ikke gjord og det samme med mine venner derefter vælger jeg at kalde staff da jeg syndes at det var meget mærkeligt at han vælger at gøre det sådan og ikke give nogen rigtig grund til at anholde mig da jeg kalder case på RDA for jeg beskeden at "Har lige snakket med en HoS og han siger at min arrest-grund er gyldig
"og så tænker jeg say what og så vælger jeg da at kalde en gang mere da jeg for et andet svar "Der er ikke noget RDA - Du har fået svar" og tænker prøv lige at hør min historie af sagen.
Bevis:1 bevis "(Staff til dig: Har lige snakket med en HoS og han siger at min arrest-grund er gyldig)"(staff til dig - Nu har du fået svar.)"(Dig til staff: RDA - Staff til dig: Der er ikke noget RDA - Du har fået svar)"

--------------------

jeg tager det her meget seriøst da jeg tænker og syndes det er meget sjovt af en staff vælger at gøre det på denne måde i stedet                       for jeg for jeg for det sådan lidt at han siger nej jeg vil ikke 

 

håber at i vil tjekke op på det og give mig en hurtig respons 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg holder ude foran jeres sted hvor i sælger weed eller hvad i lavede, jeg høre så en fra jeres sted sige "Bliver der solgt weed her?" din ven svare så "Ja, men ikke lige nu" jeg laver en warrant og arrester din ven og løber videre ind i basen - jeg spørger så "Er du en del af det her" du svare så "Ja" jeg arrester så også dig. Jeg blev lidt i tvivl om jer gerne måtte arrest jer han sagde så det var tilladt da i havde sagt der snart  ville foregå en weed-handel på området.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

 jeg høre så en fra jeres sted sige "Bliver der solgt weed her?" din ven svare så "Ja, men ikke lige nu"  

hmmmm det har jeg og min anden ven ikke sagt eller tænkt på men vil dog gerne sige at han spurgte om vi solgte weed men vi svaret nej  det gjord vi desvære ikke tror han hed mads den lange slange eller noget i den stil og jeg svarede ham også pænt nej det gjord vi ikke og så valgt han at gå ud igen og grunden til vi ikke lavede noget det var at vi byggede noget der som du nok så

 

 

 

men grunden til jeg laver den her er ikke begrund af det med weed og alt det grunden til at jeg laver en staff klagde er at i svaret at det var i orden og jeg har fået svar. følger bare lidt at i prøver at gå lidt uden om at tage den case selvom i sådan set skal tage dem næsten lige meget hvad                                  

 

 

grunden til jeg siger i er at jeg ikke ved hvem svarede på min case med den samme besked 

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Hvem er jeg skrev:

grunden til jeg siger i er at jeg ikke ved hvem svarede på min case med den samme besked 

Det var mig der svarede dig begge gange. 

 

29 minutter siden, Hvem er jeg skrev:

følger bare lidt at i prøver at gå lidt uden om at tage den case selvom i sådan set skal tage dem næsten lige meget hvad                                  

Jeg er ked af at du har følt jeg har prøvet at undgå din case det har jeg ikke tænkt på den ene eller den anden måde - Jeg spurgte en HoS (22xgaming) om det jeg havde arrestet dig for var et gyldigt grundlag, han mente det var et gyldigt grundlag derfor valgte jeg ikke at gøre mere ud af din case

 

- Det har på ingen måde været meningen du skulle føle dig "til side sat" ifbm. med din case.

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Houston skrev:

Så hvis jeg skal forstå den her staffklage korrekt, er det som du er utilfreds med, at ULTRA svarede din case med at det ikke var RDA fremfor at teleportere hen og snakke med dig?

ja men det jeg prøver at forklare er vis nu vi siger at jeg kom ind i spawn og bliv anholdt lige efter det der var sket og ja så kan jeg jo sådan set ikke gøre noget ved det når man for de samme beskeder 

 

 

ved godt det lyder dumt at sige det samme som dig men prøver at forklare det selv så det lyder best

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Hvis det nu var det der skete. Ville jeg nok have taget din case da 200 sekunder er den tid man er i arrest og havde du kaldt admin der havde jeg nok taget casen.

både og      og du skrev jo med den samme besked lige meget hvad der vil ske og efter de 200 sekunder vil jeg bare få det svar det er nok for sent nu

 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Mads (ULTRA) skrev:

Men det samme kunne jo ske om jeg så havde taget din case i første omgang.

efter 5 gange tror jeg ikke du vil tage den 

 

 

 

 

okay den her sammen tale lyder lidt som om vi er små børn"jo nej jo nej" siger det bare

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Hvem er jeg skrev:

efter 5 gange tror jeg ikke du vil tage den 

 

 

 

 

okay den her sammen tale lyder lidt som om vi er små børn"jo nej jo nej" siger det bare

Men hvis du har kaldt den samme case 5 gange, efter 5 af de samme svar ville jeg nok goto til dig til sidste for at fortælle dig at du skal lade vær. Hvis du så siger at du blev arrestet af en anden en ville jeg self. gøre noget ved det, ellers kunne du skrive i din besked at det er en anden der har arrestet dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Men hvis du har kaldt den samme case 5 gange, efter 5 af de samme svar ville jeg nok goto til dig til sidste for at fortælle dig at du skal lade vær. Hvis du så siger at du blev arrestet af en anden en ville jeg self. gøre noget ved det, ellers kunne du skrive i din besked at det er en anden der har arrestet dig.

nu ved jeg ikke om du vil gøre det men når jeg har gjord det så kom der ikke nogen bliv dog istedet tp/jailede for misbrug af staff hjælp 

 

 

 

okay tror bare jeg vil stop klagen her for kan mærke jeg ikke kan få noget ud af det og de vil ikke rigtig ske noget ved at jeg fortsætter så tror bare jeg stopper her 

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have snakket med Ultra Spinner over TeamSpeak, er jeg kommet til følgende konklusion på din klage:

Der kunne sagtens havde været en mere professionel og kvalitetsorienteret tilgang til situationen, hvilket er noget som vi går meget op i. Derfor vil både Ultra spinner og jeg give dig medhold i, at den mest ideelle tilgang til situationen ville havde været at teleportere hen til dig og forklare situationen. Det er ikke noget som konsekvent går igen ved pågældende staff - men der vil helt afgjort blive tænkt over dette i fremtidige cases.

 

Hvis der skulle være andet, er du velkommen til at kontakte mig enten over TeamSpeak eller forum.

Tak for din feedback. 👍

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.