Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag til tilføjning af politi regel


Aske

Recommended Posts

Vi har nok alle haft problemet med at der er en betjent der har konfiskeret ens bil fordi den holdte uden håndbremse (som i man kunne se dækkende rulle frem og tilbage men hvor den ikke bryder

p-pladsen sådan fysik) og selv admins er ikke helt hundrede procent enige om det er tilladt eller ej

 

Så mit forslag er at admins og @Metro sætter sig sammen og bliver enige om at tilføje en regel hvor der står om man må tage biler der holder uden håndbremse eller ej

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Houston skrev:

Det troede jeg faktisk, at vi allerede havde ordnet. 

I hvert fald er det ikke meningen, at folk skal være tvunget til at trække håndbremsen, når de forlader deres køretøj. 

Enig i hvad du siger men man kunne godt tilføje politi regel nr. 33 der sige at politi og mekanikere ikke må towe eller konfiskere biler der holder uden håndbremse

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, aske020304 skrev:

Enig i hvad du siger men man kunne godt tilføje politi regel nr. 33 og sige at politi og mekanikere ikke må towe eller konfiskere biler der holder uden håndbremse

Vi ændrer bare den del af Færdselsloven som "giver lov" til at konfiskere biler uden trukket håndbremse. 

Link til kommentar
Del på andre sites

57 minutter siden, Houston skrev:

Vi ændrer bare den del af Færdselsloven som "giver lov" til at konfiskere biler uden trukket håndbremse. 

Men man kunne også godt tilføje det til serverens regler fordi man får først af vide at man skal læse færdselsloven når man køber en bil i garage npc'en 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Gør man allerede. Hvis jeg ikke tager helt fejl.

Kan godt se hvad du mener 

 

Mener bare ikke man får det afvide inde på det store tavle inde i spawn eller ved pd npc'en

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Metro skrev:

Har aldrig oplevet at en bil blev konfiskeret fordi at den stod uden trukket håndbremse, så skulle det da kun være hvis den er blevet skubbet midt ud på vejen, så den faktisk holder ulovligt.

Så har du ikke set LuckyEagle eller Hashmatias som betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Guzern skrev:

Nu hvor i er igang med den røvforfærdelige politilov, kan i så ikke også fixe ''DU BRUGTE IKKE FODGÆNGERFÆLTET''.

+1000

 

Hold op hvor skaber den problemstilling tusind cases dagligt.

"Jeg fik en bøde på 2000kr for ikke at bruge fodgængerfeltet"

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Lund skrev:

+1000

 

Hold op hvor skaber den problemstilling tusind cases dagligt.

"Jeg fik en bøde på 2000kr for ikke at bruge fodgængerfeltet"

100% enig med @Lund og @Guzern syntes den skulle fjernes også dem der stopper dig for at du rammer fortovet i et sving også spilder man sin tid på at få en bøde på 50 kr.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.