Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff overreagere situationen med unødvendig ban!


Håber det var bedere

Recommended Posts

Dit ingame navn: JensJensen
Staff ingame navn: Kaistar
Dit SteamID: STEAM_0:1:52432563
Staff SteamID STEAM_0:0:79267068 
Forklar situationen: Jeg var læge og var i gang med at lave et lægehus i butik 2. Så ser og høre jeg en bil køre galt. Bilen kører ind i min bil, så min bil lander oven på personens bil der kørte galt. Jeg går så ud for at se om han ville lave mere ballade da politiet kommer. Da politiet ankommer peger jeg med min gay gun, eller hvad den hedder. Men kommer i hvert fald til at løfte min bil op og dræbe en person. Det skal lige siges at det var et uheld, og da det skete var jeg igang med at fortælle politiet hvad jeg så. Den person jeg dræbte tilkaldte en admin som med det samme sagde at det var et kill jeg gjorde med vilje, og bannede mig med 1 dag. Det er ikke færd at han gjorde det uden at lytte til min del af historien!
Bevis: Der var flere til stede, her i blandt var der meget politi og en anden læge. Ser man på tidspunktet jeg dræbte vedkommende og hvornår admin bannede mig, er der nok 20 sekunder imellem 🙂

Håber i tager mig seriøst, da det ikke er fedt at admins skal være SÅ irritende og ødelægge min dag pga. han misbruger sin rank!
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.