Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff banner uden at høre min version af historien!


Håber det var bedere

Recommended Posts

Dit ingame navn: JensJensen
Staff ingame navn: Kaistar
Dit SteamID: STEAM_0:1:52432563
Staff SteamID STEAM_0:0:79267068 
Forklar situationen: Jeg var læge og var i gang med at lave et lægehus i butik 2. Så ser og høre jeg en bil køre galt. Bilen kører ind i min bil, så min bil lander oven på personens bil der kørte galt.

Bevis:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af DetBareMads

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok hej JensJensen

 

Jeg ser dig stå og hive i din bil så snart jeg joiner serveren og vælger derfor at spectate dig. Jeg ser at du hiver i bilen uden nogen tydelig grund hvorefter du siger til de andre "Pas på jeg ikke kommer til at dræbe jer!"

Jeg TP'er derefter til dig for at høre hvorfor og du siger til mig du IKKE vidste du kunne rykke i bilen og nægtede alt. Jeg valgte at banne dig i to dage for løgn overfor mig og psysicsgun abuse.

 

Hvis det er unban du vil have så lav en unbanrequest

Håber det var svar fra min synsvinkel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dav igen Kaistar.

 

Glad for at tage den med dig^^ 

Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt "Pas på jeg ikke kommer til at dræbe jer!" Og ja, jeg glemte at man kunne flytte ens bil med psysicsgun, beklager, men det gjorde jeg. Jeg nægtede alt fordi det ikke passer, så istedet for at spørge ind til tingene, valgte du at give mig to dages ban? 

 

Det er et magtfuldt rank du har fået, så lad nu vær med at lave sådan noget dumt der..

 

Håber du tænker over situationen en gang til :))  

1 time siden, Kaistar skrev:

Ok hej JensJensen

 

Jeg ser dig stå og hive i din bil så snart jeg joiner serveren og vælger derfor at spectate dig. Jeg ser at du hiver i bilen uden nogen tydelig grund hvorefter du siger til de andre "Pas på jeg ikke kommer til at dræbe jer!"

Jeg TP'er derefter til dig for at høre hvorfor og du siger til mig du IKKE vidste du kunne rykke i bilen og nægtede alt. Jeg valgte at banne dig i to dage for løgn overfor mig og psysicsgun abuse.

 

Hvis det er unban du vil have så lav en unbanrequest

Håber det var svar fra min synsvinkel.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Håber det var bedere skrev:

Så i realiteten kan du give mange ban af gangen, da du ikke behøver beviser for det?

 

Det siger jeg ikke. Siger dog bare jeg helst gerne vil overbevises om du ikke har vidst det førhen. Lad os se hvad mads siger. Jeg holder fast i det indtil jeg kan høre jeg hørte forkert. På langt de fleste cases kan der også ses om der nu er blevet massrdm'et eller ej. Så jeg kan jo langt fra banne alle jeg vil.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Håber det var bedere skrev:

Så i realiteten kan du give mange ban af gangen, da du ikke behøver beviser for det?

 

Nej. Vi er vores egen repræsentant i sager, hvor der er gjort eller sagt noget, der er imod reglerne eftersom vi ikke har nogen grund til at skulle lyve om regelbrud i henhold til vores staff-protokol.

 

Det eneste man skal kunne er at tage ansvar for de handlinger man foretager sig som staff, og vide, at man skal dømme ud fra, hvad man ved er rigtigt og ikke ud fra noget man er i tvivl om. 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Håber det var bedere skrev:

Nu tager jeg det ban her, men håber du passer bedere på med sådan et rank, det er meget ansvar du har fået. Men nu spørger jeg bare. Hvis du ikke var i duty på det tidspunkt det skete i, må du så bare gerne gå duty?

 

Hvad mener du med duty? Vi er altid på vagt hvis der sker noget. Men er vi så enige om bare at lukke her?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.