Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på br1zzle


Adamkbh

Recommended Posts

Dit ingame navn: Adamdyret Staff ingame navn: Br1zzle Dit SteamID: STEAM_0:0:84943181 Staff SteamID: STEAM_0:0:47078412 Forklar situationen: Der sker følgene 3ting:
1: jeg er politibetjent der står Tobipedersen Bims / Br1zzle de står og spammer deres keys på deres bil som de er smidt ud af så vælger jeg så og arresterer ham så tp,er han direkte hen til mig og giver mig job ban i 2timer (2 dage tideligere) jeg er buschaffør (Lovligt job) så står jeg og lejer med mine nøgler og blir arresteret hvor jeg følgene kalder admin for RDA adminen siger det er ærligt så det skal menes at jeg skal straffes for noget som jeg fik at vide der ikke kunne gøres noget ved.
2: Jeg ser Br1zzel have et bord hvor der står få tæsk for 20kr midt der hvor (Eddy sagde det var beregnet til gunshop) og så stiller jeg en benzin dunk på hans bord så siger han så jeg skal fjerne det så 1 minut efter vælger jeg så at sætte en form for magnet hvor jeg skulle skrive tæsk for en 20,er så sker følgene: br1zzle disallowed You from spawning props
 (Perm adgang til ikke at spawne props) første adminbr1zzle banned You from jobs: Politibetjent, Indsatsleder, P.E.T. Agent for 120 minute(s).
br1zzle force-unarrested Bims
 jeg har set gennem 400timer på serveren gøre. generalt er hans opførsel underlig og tror han har særd regler 
Bevis: jeg har ikke video bevis men som sagt br1zzle banned You from jobs: Politibetjent, Indsatsleder, P.E.T. Agent for 120 minute(s).
br1zzle force-unarrested Bims br1zzle disallowed You from spawning props  hvor han så også unarrester bims som jeg ikke arrestet.

 

 

 

br1zzle disallowed You from spawning props
 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

ja br1zzle og Bims kan godt lide at gå ind i andres Gunshop og sige de er lukket selv om ham der eger Gunshoppen selv siger de ikke Arebajder der bliver de ved med at stunsikke folk og tage andres våben og bliver ved med at sige at butikken har lukket og det er og når de ikke var ansatte i gunshoppen når han slettede butikken tog VictorB et våben og smuttede og så syntes de det var okay at stunstikke hans bil til den eksploderer og det vil jeg kalde job abuse

 

De var vagter hele tiden men det syntes de det måtte de godt

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg vil gerne lige nævne lidt det samme som Hebun hvor han og jeg tror det var Bims står og tager ens våben når man køber dem (De var vagter). Selvom jeg ikke havde gjort noget.

Jeg har lige kigget i reglerne.

2.31: Alle kriminelle jobs (ganster, mob boss, tyv, lejemorder) må stjæle.


Jeg bad ham om at flytte sig fra butikken op til flere gange. Våbenhandleren sagde også at de ikke arbejdede der og bad dem om at gå ud.

 

 

 

 

Hvis det var fx Mig og mine venner der stod der var der nok kommet noget staff og bedt mig om at gå ud. Min pointe er bare at hvis han ikke var staff havde han nok ikke være i den gunshop i mere end 2 minutter....

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Adam og alle jer andre,

 

Jeg starter lige med at tilføje lidt til det der med dit job ban. Du sagde ikke vi skulle stoppe med keys, udover det så var det ikke os alle, men du vælger alligevel at arrester os alle.

 

Senere hen på dagen har jeg så sat en butik op hvor jeg deler tæsk ud for 20 kr, du vælger så bare at smide props op på mit bord selvom jeg bad dig om at stoppe, det er selvfølgelig også derfor du nu ikke kan spawne props (du kan i morgen efter restart)

 

Men jeg vil give Victor og Hebun ret i at vi sagde folks gunshoppe var lukket, dog var jeg ikke vagt det var kun bims der var det. Jeg stjal selvfølgelig jeres våben fordi jeg var tyv. Dog forstår jeg ikke helt hvad du mener med den bil Hebun??

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det der med bilen var da en gunshop blev fjernet som du i øvrigt ikke var vagt i, tog jeg et våben og så fulgte i efter mig og slog mig en million gange med stunsticks. Så spawnede jeg min bil og låste den op, fordi jeg bare gerne ville væk, så var der en af jer der hoppede ind i den og kørte den ud på vejen hvor i så smadrede den.

 

Derefter markerede jeg den af en mekaniker og han kørte den ind på pd hvor jeg så skulle betale 10k for den... -_-

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt mærke de fleste svar her er skrevet med frustration. Men overvej lige at læse det igennem inden i smider det op, det er altså ikke helt nemt at følge med i. 

 

2 timer siden, hebun skrev:

ja br1zzle og Bims kan godt lide at gå ind i andres Gunshop og sige de er lukket selv om ham der eger Gunshoppen selv siger de ikke Arebajder der bliver de ved med at stunsikke folk og tage andres våben og bliver ved med at sige at butikken har lukket og det er og når de ikke var ansatte i gunshoppen når han slettede butikken tog VictorB et våben og smuttede og så syntes de det var okay at stunstikke hans bil til den eksploderer og det vil jeg kalde job abuse

 

De var vagter hele tiden men det syntes de det måtte de godt

 

2 timer siden, VictorBredahl skrev:

Jeg vil gerne lige nævne lidt det samme som Hebun hvor han og jeg tror det var Bims står og tager ens våben når man køber dem (De var vagter). Selvom jeg ikke havde gjort noget.

Jeg har lige kigget i reglerne.

2.31: Alle kriminelle jobs (ganster, mob boss, tyv, lejemorder) må stjæle.


Jeg bad ham om at flytte sig fra butikken op til flere gange. Våbenhandleren sagde også at de ikke arbejdede der og bad dem om at gå ud.

 

 

 

 

Hvis det var fx Mig og mine venner der stod der var der nok kommet noget staff og bedt mig om at gå ud. Min pointe er bare at hvis han ikke var staff havde han nok ikke være i den gunshop i mere end 2 minutter....


Evt. lav jeres egen klage, så hele historien ikke bliver mixed. Dette bryder direkte de regler der er for Staff Klager på forsiden af Staff Klage sektionen.
 

Citat

Derudover er det kun personer som er involveret i sagen, der har tilladelser til at skrive på aktive staff-klager – altså kun hvis du selv var der, eller du har beviser til sagen. Ligeledes skal sjove og dumme kommentar eller bemærkninger blive væk fra klagerne.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Adamkbh skrev:

vi må lade Willy tage sig af den her.

Men du svarede ikke på mit spørgsmål hvorfor skulle. 


br1zzle force-unarrested Bims

Okay vis jeg arrestederede ham er det vel nemt at finde i logs og tage et screen af right? glæder mig til at se det.

Tror ikke jeg kan finde det nu, en ting er jeg ikke er online og så er det ved at være et godt stykke tid siden det hele skete.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Som udganspunkt er der rigtigt mange beskyldninger uden nogle faktiske beviser på konteksten af klagerne.

Det der med at den ene admin gjorde det første og den anden gjorde noget andet, er noget vi ser meget tit, og det kommer på baggrund af den selvstændighed og spillererfaring der følger med at være staff. Det kan ikke kontrolleres på andre måder, end at forholde sig til staff-protokollens retningslinjer. Det er umuligt at skabe regler og rammer for alle de spillerudviklede situationer der opstår i løbet af 24 timer.

Ikke desto mindre vil jeg tage Adams klage til efterretning og løbende vurdere om der er sagsværdi i de beskyldninger han kom med i klagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.