Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skjul /roadblockraid


Aqmed Miller

Recommended Posts

Kort sagt gør så man ikke kan se når folk starter et roadblockraid men at det bliver ligesom med pd-raid at der kommer en besked som "00.46 |STAFFONLY ULTRA SPINNER: PD Raid" bare med Roadblockraid da jeg oftest ser at når man starter et roadblockraid så tager alle betjentene i roadblocken deres M4 frem og begynder at sigte og kalde efter forstærkninger.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Mads (ULTRA) skrev:

Kort sagt gør så man ikke kan se når folk starter et roadblockraid men at det bliver ligesom med pd-raid at der kommer en besked som "00.46 |STAFFONLY ULTRA SPINNER: PD Raid" bare med Roadblockraid da jeg oftest ser at når man starter et roadblockraid så tager alle betjentene i roadblocken deres M4 frem og begynder at sigte og kalde efter forstærkninger.

 

 

Enig! Super godt forslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/09/2018 den 12:48 AM , Mads (ULTRA) skrev:

Kort sagt gør så man ikke kan se når folk starter et roadblockraid men at det bliver ligesom med pd-raid at der kommer en besked som "00.46 |STAFFONLY ULTRA SPINNER: PD Raid" bare med Roadblockraid da jeg oftest ser at når man starter et roadblockraid så tager alle betjentene i roadblocken deres M4 frem og begynder at sigte og kalde efter forstærkninger.

  

 

 

Giv dem et godt jail.

 

Ej, jo. Jeg er fuldstændig enig. Det burde helt klart indføres. Det kan godt være at folk ikke må reagere efter handlingschatten, men det er som om at alle betjente bliver ekstra obs lige pludselig..

Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/09/2018 den 12:48 AM , Mads (ULTRA) skrev:

Kort sagt gør så man ikke kan se når folk starter et roadblockraid men at det bliver ligesom med pd-raid at der kommer en besked som "00.46 |STAFFONLY ULTRA SPINNER: PD Raid" bare med Roadblockraid da jeg oftest ser at når man starter et roadblockraid så tager alle betjentene i roadblocken deres M4 frem og begynder at sigte og kalde efter forstærkninger.

 

 

Helt enig

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.