Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på ULTRA SPINNER


L1ghtn1ng

Recommended Posts

Dit ingame navn:Sebastian1234
Staff ingame navn:ULTRA SPINNER
Dit SteamID:STEAM_0:0:124664424
Staff SteamID:STEAM_0:0:194513547
Forklar situationen: Jeg NOS abuser op på en af mine venners tag og der er ikke rigtig nogen der har sagt noget til at jeg holder der oppe men på et tidspunkt er der en der kalder på admin og ULTRA SPINNER TP´er til ham så spørger han hvordan jeg er kommet derop jeg viser så ULTRA hvordan jeg er kommet der op og det er nos abuse han vælger så at give mig 4 dages carban for det
Bevis: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1521043594

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1521043411

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen god dag.

 

Jeg får en case af TøseN med NOS-Abuse, jeg tager casen og ser du står på taget med en bil jeg spørger dig så hvordan du er kommet derop og jeg spørger dig hvordan du er kommer derop, du illustrere det så for mig og jeg siger så til dig efter du på 3. Forsøg er lykkes at komme op at du får 4 dages carban jeg startede sådan set med at sige 1 uge så du er sluppet "billigt" i den forstand. Jeg forstår ikke hvad du klager over da du udmærket godt ved hvad du har lavet forkert om folk siger noget til det eller ej er det stadig mod reglerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, Mads (ULTRA) skrev:

Jamen god dag.

 

Jeg får en case af TøseN med NOS-Abuse, jeg tager casen og ser du står på taget med en bil jeg spørger dig så hvordan du er kommet derop og jeg spørger dig hvordan du er kommer derop, du illustrere det så for mig og jeg siger så til dig efter du på 3. Forsøg er lykkes at komme op at du får 4 dages carban jeg startede sådan set med at sige 1 uge så du er sluppet "billigt" i den forstand. Jeg forstår ikke hvad du klager over da du udmærket godt ved hvad du har lavet forkert om folk siger noget til det eller ej er det stadig mod reglerne.

Jeg ved godt jeg har gjord noget helt galt men jeg syntes ikke det er retfærdigt at du giver mig 3 dages carban

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Sebastian skrev:

 

jeg aldrig har nos abused og jeg vidste ikke man fik 3 eller 7 dages carban men det er stadig uretfærdig at give så lang tids carban

Hvorfor er det ikke fair? Du har brudt serverens regler og har fået en straf. Jeg kan jo se at du har lært af din straf siden du er utilfreds med din straf? Lads sige du havde CDMet en og du får 15 minutters carban det er ikke særlig mange der lære af straffen men nærmest er ligeglade fordi de bare går ind og ser YouTube jeg plejer for det meste at give 1 time fordi det forstår folk og det er de netop ikke ligeglade med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

Hvorfor er det ikke fair? Du har brudt serverens regler og har fået en straf. Jeg kan jo se at du har lært af din straf siden du er utilfreds med din straf? Lads sige du havde CDMet en og du får 15 minutters carban det er ikke særlig mange der lære af straffen men nærmest er ligeglade fordi de bare går ind og ser YouTube jeg plejer for det meste at give 1 time fordi det forstår folk og det er de netop ikke ligeglade med.

Det er værre at CDM end at nos abuse så hvorfor skulle straffen være så høj

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sebastian skrev:

Nej men jeg så dit eksempel med CDM og du skriver du kun giver 1 times carban for cdm fordi de er lige glade

Ja folk er stort set ligeglade med 15 min carban. Men jeg kan se du har lært af din straf. Så jeg håber ikke det kommer til at ske igen nu kender du konsekvensen  ved NOS-Abuse det er op til 1 uges carban. Så lads håbe det ikke sker igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

Ja folk er stort set ligeglade med 15 min carban. Men jeg kan se du har lært af din straf. Så jeg håber ikke det kommer til at ske igen nu kender du konsekvensen  ved NOS-Abuse det er op til 1 uges carban. Så lads håbe det ikke sker igen.

Men vis du ikke var admin og det skete ved dig vil du ikke også syntes det er uretfærdigt

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Sebastian skrev:

Men vis du ikke var admin og det skete ved dig vil du ikke også syntes det er uretfærdigt

Jo jeg har også haft carban i 1 uge før da jeg også har misbrugt NOS engang til at komme over en roadblock men fordi jeg fik 1 uges carban lærte jeg at det skulle man ikke og jeg har ikke misbrugt NOS siden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved at NOS abuse bryder du ikke kun regel 1.14, men også 1.8, hvilket betragtes som et relativt strengt brud.

Nu var ULTRA god, og gav dig kun 4 dage for noget der normalt straffes med 7.

 

Der er ikke andet at gøre end at acceptere, at din handling havde konsekvenser.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.