Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Latterligt


Hawix

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lincoln Burrows
Staff ingame navn: Schumacher, Franzen
Dit SteamID: 76561198139176307
Staff SteamID: Har ikke deres SteamID

Hej

Jeg har haft en dårlig oplevelse nogle staffs Schumacher, og Franzen .

 

Jeg var inde på Evocity, da jeg så bliver raidet. Efter jeg var blevet raidet ville jeg så se om mine printer var blevet eksploderet, det var en af dem så. Derefter skulle jeg så spise så jeg leavede. Efter ca. 7 min joinede jeg igen, så kom Schumacher og sagde at jeg skulle spawne printerne igen , fordi man skulle vente 30 min med at joine(Skriv det nu i reglerne!!). Han forlangede så 4 printere selvom han kun skulle have 3. Så sagde han at jeg kunne give ham den sidste printer eller leave og vente 30 min med at joine.  Jeg vælger så at vente 30 min med at joine, og joiner så efter de 30 min efter ca 5 min kommer Schumacher  og Franzen hen til mig, de siger der kun gik 28 min. Og siger jeg skal komme og spawne dem eller at jeg vil blive udelukket fra serveren.

 

Dette synses jeg er så latterligt og dumt. Bare fordi jeg kom til at kigge lidt forkert på klokken skal jeg miste 12k igen

Så jeg vil rigtig gerne have at der bliver gjordt noget ved det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Haw1x

Du bliver raidet af lani, hvor du så leaver efter. du joiner så efter 10min, hvilket du ikke må.

jeg giver så 12k til dig, så du kan spawne printerene til lani (dog selvom du SELV skal købe dem)

du gider så ikke spawne den sidste printer, da du mener lani ikke har haft den.

jeg forlanger så at du spawner den, da lani siger han har haft den, hvilket også giver bedst mening, 

og da jeg har givet dig 12k (pris for 4 lvl 4 printere) tænker jeg også det er fair du spawner 4.

Du leaver så, da du ikke gider at spawne den 4'er printer (jeg mister 12k på ingen ting)

 

Efter noget tid joiner du så igen (27 minutter og 35 sekundter efter du leaver)

Jeg tager så fat i dig, da du i princippet har brudt reglen (dog med meget lidt tid)

du FÅR så penge igen (12k), så du kan spawne printerene, hvilket du så gør. (jeg mister 12k igen)

 

 

Jeg kan ikke rigtigt se hvad Franzen og jeg har gjort forkert, men kan der imod godt se hvad du har gjort forkert.

Jeg gav dig oven i købet penge til printerene, hvilket jeg ikke skal gøre.

-Kh Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Haw1x skrev:

Hej Schumacher

Dette er bare en lille rettelse

Anden gang gav du mig kun 9k, selvom du havde ødelagt 8 af mine printere.

 

Det er faktisk rigtigt nok.

gav dig "kun" 9k, da jeg som sagt gav dig 12k første gang, hvor du nægter at spawne den sidste printer.

da du nægter at spawne den, beholder du jo i princippet 3k.

-Kh Schumacher

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.