Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Cuzern


Adolf Paludan

Recommended Posts

Dit ingame navn: Adolf Paludan
Staff ingame navn: Cuzern
Dit SteamID: STEAM_0:0:11101
Staff SteamID: Ved jeg ikke da han ikke er på jeres staff liste
Forklar situationen:jeg var lige blevet raidet og så stjæler de mine printere, og så snakker jeg med en anden rigtig god admin "Ducky20", og ham snakker jeg så med. jeg logger ud for at finde noget video bevis, men så da jeg joiner igen bliver jeg mødt af en rigtig sur admin "Cuzern" han vil ha sine printere tilbage (altså mine) og det kan jeg ikke se nogen grund til. Så siger han det er en regel, og jeg forklare hvad der er sket men han er ligeglad. så giver jeg ham hans printere og logger ud (hvilket jeg gerne måtte) så joiner jeg igen efter 20 min fordi regel nummer 1.19 og der stod "Det er ikke tiladt at disconnecte og så joine kort efter igen med det formål at få din bil/printere tilbage" så jeg adlyder og venter 20 min, fordi der  ikke står noget om hvor lang tid præcist så synes 20 min er fint, men det synes Cuzern ikke, så han truer med at give 2 ugers ban hvis jeg ikke betaler. Så jeg betaler og logger ud igen.
Bevis: https://plays.tv/video/5ba3bc31d412bbb638/til-stavox
Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skulle gi dig printerne 2 gang, da der ingen steder står jeg SKAL vente 30 min.

2. Synes ikke jeg havde fortjent at få 7 timers ban for den grund du nu kom med, ved ikke helt hvornår jeg nogensinde opførte mig sådan mod dig.

Så ja junior Admin, nu er jeg bannet pga. jeg sagde min mening, håber du blev tilfredsstillet

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg også sagde i casen. Mere detajlerede regler er i HoS' tanker.

(Link til forslag) 

Derudover, så indtil videre, antager det meste af staff teamet '' og så joine kort efter igen'' som 30 minutter.

Mht. det ban, så foklarerede jeg hele forløbet til @Mikk, og han foreslog at jeg bannede dig resten af dagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Adolf Paludan skrev:

selvstændige handlinger 

Det fik jeg ikke rigtigt lov til? For du ville bruge 2 andre staffs tid, fordi DU ikke var tilfreds med hvad jeg sagde. 

Mike, som man kan se i videoen, og 1 rejoin tidligere var det Ultra.

 

Mht. til det om banned med Mikk, ville jeg bare være sikker på at det var okay jeg bannede dig, da jeg ikke var helt sikker selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Adolf Paludan skrev:

1. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skulle gi dig printerne 2 gang, da der ingen steder står jeg SKAL vente 30 min.

Nej det kan godt være det ikke står i reglerne tydeligt, men hvis du tager og ser det her klip fra lige inden så siger de også der skal gå 30 minutter.

https://plays.tv/video/5ba3f674cec4366d0e/de-siger-tydeligt-der-skal-g-30-minutter-?section=feed

Link til kommentar
Del på andre sites

Eyo, jeg har måske glemt at der ikke står "tydeligt" beskrevet i reglerne men eftersom at det er imod reglerne og jeg har fået fortalt at man skal vente 30 minutter så er det det jeg handler ud fra, jeg har altid troet at det stod tydeligt i reglerne at der skulle gå 30 minutter før man joinede igen - Beklager fejlen fra min side

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.