Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på: Middi, af: Nougatella.


Lukket Account

Recommended Posts

Dit ingame navn:
Nougatella

Staff ingame navn:
Middi

Dit SteamID:
STEAM_0:0:167224266

Staff SteamID:
STEAM_0:1:59753919

Forklar situationen:
Jeg bliver politi, løber ned i PD, ser Middi med et badekar med weed i.
Jeg råber efter ham imens han løber op af PD, han stopper først da vi kommer helt op fra rampen ned i pd.
Jeg har radio på hvor der er en masse der råber og skriger, det er min fejl at jeg ikke har slået den fra så jeg kunne hører hvad Middi siger.
Jeg arrester ham så med grunden: "Ulovlige genstande på dig" hvorefter han straks tager fat i mig og jailer mig i 300sek.
Han forklarer at han har skrevet i /112 at han ville komme med en badekar med weed i og aflevere det. Men eftersom jeg lige var blevet betjent så kunne jeg ikke se det.
Han forklarer der efter at jeg skulle spørge på radionen om han havde skrevet det med igen... Der var en masse der skreg og råbte så jeg kunne ikke rigtigt hører ham.

Ved godt at det sikkert er min skyld og alt det der men synes måske stadig at Middi kunne have gevet mig en chance eftersom jeg står og siger til ham at jeg lige var blevet betjent.
Jeg synes også at det er vær at kigge på eftersom jeg endenligt synes det er lidt dårligt staff arbejde...

Bevis:...

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Du spurgte mig hvorfor jeg rendte rundt med badekarret, og jeg gav dig et svar tilsvarende til det du skrev. Du skriver selv at du måske skulle have slukket radioen, så du kunne høre mit svar. Det kan ikke passe at jeg skal stå til ansvar for dit elendige politi-arbejde. Altså, come on. Jeg forklarede det til dig to gange. Lad os så sige at du havde lyttet, så kunne du så have spurgt andre politifolk angående den 112 besked jeg havde sendt. Det kunne være én måde at verificere det på. En anden mulighed var også at jeg kunne have sendt et billede. 

 

Jeg kan ikke se hvor jeg skulle have trådt forkert.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du laver en staff-klage, forventes det, at du aktivt deltager i dialogen med den anklagede staff så vi sammen kan nå en endelig konklusion.

Det formår du ikke at opfylde i denne klage og du vil derfor modtage en advarsel, som vil kumulere til udelukkelse in-game, hvis dette gentager sig.

 

Min sidste kommentar til sagen er, at jeg ikke kan se, hvordan det er Middi's fejl, at du ikke kan høre hvad han siger. Det er din opgave som politibetjent at stå til ansvar for de handlinger du foretager dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.