Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bimse staffKlage


NIKLO

Recommended Posts

Dit ingame navn:thesunshineboy
Staff ingame navn:Bimse
Dit SteamID:STEAM_0:0:436855046
Staff SteamID:STEAM_0:1:59135979
Forklar situationen: han giver mig carban for en der stå gå ud foran min bil og bilver mast og så for jeg cb ban 
Bevis:igen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Thesunshineboy2 

Der bliver kaldet staff over at du CDM'er.

Jeg ser så at du har kørt 1Silas ned på en byggegrund ved siden af Rockford spawn.

Hvor man tydelig kan se at han ikke var blevet mast.

Jeg vælger så at give dig carban i 15 minutter for at køre en ned som ikke er på vejen.

https://gyazo.com/f00f6c6a46e677206e240d4511f9ec23 

Har desværre ikke billedet hvor man kan se du kørte en ned. Men istedet hvor det er.

 

Håber du kan forstå hvad jeg mener.

-Bimse

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du modtager et svar på din staff-klage forventes det, at du svarer tilbage. Ligeledes bør du holde dig opdateret med klagen og ikke bare efterlade den dagen efter. Derudover, bør du i fremtiden gøre mere ud af din klage end blot at skrive 22 ord - vi har brug for at du uddyber den pågældende situationen.

 

Når du intet gør af det ovennævnte bliver din klage generelt rimelig ubrugelig. Hvis du skulle lave en klage endnu en gang, bør du gøre noget ud af den og aktivt svare tilbage.

Vi vil gerne forbedre vores arbejde og gøre spillerne så tilfredse som muligt, men en sag som denne bidrager ikke med noget, da du ikke selv byder ind. 

 

Jeg kvitterer derfor med en advarsel og beskeden om, at hvis du skulle gøre lignende igen, risikerer du at blive udelukket in-game.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.