Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Rotten


rotten<3 (DK)

Recommended Posts

ingame navn: Rotten
SteamID: STEAM_0:0:100855805
IRL fornavn:  Mathias
Alder:  15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 Jeg har en del erfaring indenfor administrative jobs i Garry's gmod f.eks ComplexRP hvor jeg var Head of Staff på og på StarCity hvor jeg var Mod På

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Moden 
  • Kan holde en rigtige tone i cases, og bare generelt ingame
  • Jeg vil altid stoppe mit rp for at tage cases
  • jeg vil altid lytte til begge parter i cases
  • jeg kan de fleste af reglerne
  • Bliver der spurgt om hjælp af andre staff's, så vil jeg altid komme ind på serveren for at hjælpe
  • Jeg vil hjælpe alle på serveren, selvom der er nogle jeg ikke kan lide
  • jeg kunne aldrig finde på at give mine gangmenbers mindre straffe, end hvad andre vil få

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har har jeg været staff på 2 andre gmod server, så ja har erfaring med ULX, kan fx. !jail "navn" 300, !jailtp "navn" 600, !return "navn", !freeze "navn", !noprops "navn", !ban "navn" 0 = perm eller 2d, grund, !armor navn 100, !scene "navn", !visdeath "navn", !visarrest "navn".

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er ikke lige den bedste til at stave, men vil dog gøre det bedste som jeg kan hvis jeg nu er tvunget til at skrive i en case. ingame bruger jeg altid min mic, hvis jeg ikke bruger min mic så det fordi der enden er larm hvor jeg er Eller fordi, at min mic er ødelagt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 14:00 - 21:40 

Tirsdag: 15:00 - 21:40 

Onsdag: og torsdag: 14:00 - 21:40 

Fredag & lørdag: 14:00 - 01:00

Søndag: 14:00 - 21:40.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mini Mågen skrev:

-REP

Du hat bevidst brudt regler

Du lyver i case

Proppusher din bil i folk på Evo (Heldig du ik fik permanent)

Synes det er til grin at du laver en ansøgning efter alt det lort du med vilje har gjordt

Ej har jeg det Hhaha men tak 😊

2 timer siden, Mikkelzj skrev:

Hva så, Rotten!

 

Neutralt REP til dig.

 

- Flink

- Sjov at rp med

- Hyggelig at snakke med

 

Men syntes der er lidt ulemper i din ansøgning..

 

- Skabelon er ikke fremhævet tydeligt.

- Din ansøgning ser kludret ud.

- Imo ligner det noget som er skrevet på 5-10 min.

 

- Good luck 😄

Men det er tak tak og ilm😊

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej din dejlige rotte. der er så mange ting og fortælle om dig. første gang jeg snakkede med dig følte jeg bare ham der han er sku en guttermand. jeg har set det bedste indtryk ppå dig som person. du er sød og rar. vi har nogle hygge stunder sammen på ts og ingame hverdag!

 

<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Mohammed SpritBillist skrev:

Hej din dejlige rotte. der er så mange ting og fortælle om dig. første gang jeg snakkede med dig følte jeg bare ham der han er sku en guttermand. jeg har set det bedste indtryk ppå dig som person. du er sød og rar. vi har nogle hygge stunder sammen på ts og ingame hverdag!

 

❤️

ilm ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

                                                                                       -Flink fyr

                                                                                                                                        - Kan sit rp

                                                                                              Håber du bliver staff

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Mauritz skrev:

+Rep

                                                                                       -Flink fyr

                                                                                                                                        - Kan sit rp

                                                                                              Håber du bliver staff

TAK tak 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.