Hop til indhold
Stavox

Nogle med interesser for knallerter, scootere eller gearmaskiner?


slaskefar

Recommended Posts

Da jeg umuligt kan være den eneste herinde der har en interesser indenfor 2 hjul og en motor, søger jeg mig nu nogle folk som der kan holde mig ved venskab. Det skal nok nå at blive et kedeligt post inden nogle svarer.

Hvis I ligger inde med noget må I gerne fyre et billede her på tråden og en pris hvis I sælger.

 

Ligger selv inde med 2 Puch Maxier lige nu til en samlet værdi af de 25-30k efter restuaration. Har desværre ingen billeder af mine, men her er nogle fra nettet.

https://billeder.bazoom.dk/scooter/forum/3/m/10492/puch-maxi-kl-graa-farvekode.jpg

http://www.puchklub.dk/cm-webpic/2014/p8200055.jpg

 

Til info søger jeg selv enten en Derbi Senda, Aprilla SX50 eller Gilera SMT til en god pris. Andre kan nok godt gå hvis de er fine nok. De skal helst rende over de 70-75 km/t.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har fået to, en af min far og en anden af min morfor som de ikke kørte på mere. Jeg har fikset den ene og hævet værdien til ca. 15k og har en anden som jeg også skal i gang med.

For ikke at smadre dem eller då dem nakket leder jeg nu efter en lidt mere hidsig og lidt mindre dyrbar en som jeg kan ræse rundt på her når jeg får kortet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Min nabo ejer gamle knallerter, blandtandet puch trilette. Og to tohjulet cykelknallerter af en art. Og så har han en grøn lignende en puch trilette og så er han ved at gøre en 3. cykelscooter klar. ALT RETRO de er altså sjove at køre på. Puch trilette er på en måde min for han gider den ikke fordi den er 3 hjulet 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, Lucas Bygger skrev:

Nu er det sårn at begge sårn set står i vanvittigt Stand så 15 er sq en tilpas fin pris 

 

16 timer siden, slaskefar skrev:

Den kan sagtens blive 20 værd hvis jeg rechromer den

 

Nu ved jeg ikke lige hvordan formuleringen ud, men det var ikke ment som at det var en sindsyg høj pris for en maxi, synes det er en fed 2-hjuler. Men kan godt høre jeg kan ligeså godt købe en motor på 4 hjul istedet 😂

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mazz skrev:

 

 

Nu ved jeg ikke lige hvordan formuleringen ud, men det var ikke ment som at det var en sindsyg høj pris for en maxi, synes det er en fed 2-hjuler. Men kan godt høre jeg kan ligeså godt købe en motor på 4 hjul istedet 😂

Det det når man er under 18 så er det ikke så nemt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.