Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - ULTRA SPINNER


F1axo

Recommended Posts

Dit ingame navn: Flaxo
Staff ingame navn:ULTRA SPINNER
Dit SteamID: STEAM_0:0:122961398
Staff SteamID: STEAM_0:0:194513547
Forklar situationen: Jailer 4 i streg for at en kørte midt på vejen og så får vi jail for at køre ind i ham
Bevis: Har ikke noget i kan måske se det i logs
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til at jeg vælger at jaile jer alle er at i siger at i har stoppet en fordi han køre i den forkerte side efter i har kørt ind i ham. Jeg får også fortalt af både nogen betjente der var med og ham der kaldte casen at i "trollede" i den forstand at i var meget voldsomme i jeres tonefald da i stoppede ham. Derfor vælger jeg at jaile jer alle sammen - Og hvad er der galt i at jaile dem der havde lavet fejl?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Når du laver en staff-klage forventes det, at du svarer tilbage så vi nemmere kan nå en konklusion tilmed at du vedlægger nødvendige samt særlige beviser, der danner overblik over sammenhængen i din klage.

Det formår du ikke at gøre og kvitteres derfor med en advarsel. Sker dette igen vil du blive udelukket fra serverne på bestemt tid, @Lennart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.