Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på Thesunshineboy.


Recommended Posts

Dit in-game navn: Sekondløjnant Sand

Vedkommendes in-game navn: Thesunshineboy

Dit SteamID: STEAM_0:1:37672384

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:436855046

Tidspunkt for hændelse: Omkring kl 22:35

Hvad regler er blevet brudt: Regl 2.20. om (Stunstick-abuse i form af boosting til niveauer du ikke naturligt kan komme o. lign. vil udløse en uges ban.)

Hvad skete der?: Jeg er lige kommet ind på serveren. Og da ser jeg så at sunshine er betjent, som står og stun-stik abuser mod en anden spiller hvor at han så vælger at araster ham efter at han har brudt reglen.

+ han gjorte faktisk det samme igen kort tid efter. Men der fik jeg ikke lige optaget det.

Beviser:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Sekondløjtnant Sand.

Det er self. ikke okay, at han bare står og kaster ham op i luften. Reglen er dog ikke ment sådan, som du tolker den. Reglen betyder, at man ikke må slå personer med stunstick op på tage, over base, eller noget helt tredje 😉 Første gang Thesunshineboy arrestede en person, var det ikke RDA, fordi personen selv vælger at gå op på hans hoved igen. Thesunshineboy har nok bare prøvet at få ham væk fra hans hoved på en forkert måde.

 

Jeg vil lige tage fat i ham, og fortælle det ikke er okay bare at slå folk op i luften, fordi de står oven på ens hoved -  mere tænker jeg ikke er nødvendigt. 

 

 

Tak for din anmeldelse!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.