Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mathias X Ban Request


Jenss

Recommended Posts

Dit in-game navn: FråderJens

Vedkommendes in-game navn: Mathias X

Dit SteamID: STEAM_0:1:88681354

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:145721228

Tidspunkt for hændelse: Omkring 01:10 Søndag d. 12-08-2018

Hvad regler er blevet brudt: Propsurf og Proppush

Hvad skete der?: Han fløj rundt på en prop og dræbte 1 tror jeg er ikke sikker, men han fløj rundt på prop.

Beviser: Har linket et billede hvor man tydeligt kan se han flyver på sin prop og det er hans det kan man se ude til venstre811463579_MathiasXPropsurf.thumb.png.af8619a3b2db737edbf2962b6870dbc7.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har nu undersøgt sagen lidt nærmere og er kommet frem til dette:

Henrik Andersen, Tarry og få venner havde haft en skudkamp inde i et hus. De havde blokeret døre og vinduer. De bringende så efterhåneden nogle personer med ind i krigen, og personer var self. med på den. Det gik til sidst så vildt for sig, at det forgik ude foran spawn. Mathias X tænkte så, at han også gad og være med. Det var derfor han gjorde som han gjorde. 

 

Jeg har talt med ham vedr. at han skulle have proppushet. Han mener kun han er kommet til at proppush en bil. Efterfølgende gav Henrik Andersen ham en straf, fordi han propsurfede op på staff taget.

 

Jeg lukker den her med at givet ham en "lille" advarsel, fordi jeg bare mener, at han har misforstået hvad det gik ud på 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.