Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Admin Ansøging - Chutney


Chutney☢

Recommended Posts

Ingame navn: Chutney 

 

SteamID: STEAM_0:0:57061432

 

IRL Navn: Noah

 

Alder: 14 (17/10/2001)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Jeg har eget min egen server, og været administrativ aktiv på 2 andres servere. Jeg tog mit job som administrator meget seriøst. Derfor ville jeg sige, at jeg har meget erfaring når det gælder et RP Community. Jeg kan godt lide at komme med ideer og sjove events, som jeg tager som en erfaring. Mere begrundelse kommer nedenunder :)

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg tager mit administrative arbejde som prioritet 1. Jeg dropper RP hvis nogen har brug for hjælp. Jeg holder aldrig med nogen, men hører på begge sider af historien. Jeg tager aldrig en beslutning, ud fra en venskabeligt forhold, men sætter begge parter i perspektiv. Jeg vil altid prøve at få situiationens tone/sprogbrug ned, hvis de 2 parter kommer op i et skænderi, men vil altid prøve at få tonen ned på et diskutions niveau. Jeg begynder heller ikke selv at svovle og "kæfte" op på de andre. Jeg er meget samarbejds villig. Jeg elsker at holde et stærkt forhold til de andre staff medlemmer, for at sørger for at vi alle har det godt sammen. Jeg har været på servere før, hvor de mennesker der burde være en slags "kollegaer" i virkeligheden ikke kunne lide hinanden. Dette er jeg ikke interesseret i, siden det bare skaber flere flammer, end man slukker. Jeg tager mit snvar som administrator, meget seriøst. Prøver at løse så mange problemer og admin sits som menneskeligt muligt. Selvom alle tager sit arbejde meget seriøst, er intet menneske i stand til ikke at have lidt sjov. Jeg kan godt lide at have et sjovt samarbejde med ikke både "kollegaer," men også spillerene af serveren. Uden dem, er man jo intet :P. Jeg har spillet RP det meste af min Garry's Mod tid. Jeg har styr på det basiske DarkRP. Selvfølgelig har alle servere sine egne små regler, man bliver nød til at læse op på, som jeg selvfølgelig har gjort. Jeg er en meget loyal type. Som sagt tidligere, elsker jeg at have sjov, men slår ned når man skal. Jeg tager alles argumenter i perspektiv, men den sidste dommer i sagen, er en selv. Jeg prøver at tage de rigtige beslutninger. Jeg vil også prøve at undgå så mange bans så muligt, men når jeg ikke se andre udveje, slår man ned. Så alt i alt, så ville mit mål på serveren være, at slukke ilden. Ikke gøre den større. Det er grunden til, jeg gerne vil være her, og hjælpe jer :) 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt tidligere har jeg ejet mine egne servere. Jeg kender både de basiske, og avancerede kommandoer. Udover det, har jeg også lavet mine egne custom ULX kommandoer. Dog var det kun få, så har aldrig kigget helt ind på det :) 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:  Ja. Min Mor har talt Dansk til mig siden "lille bitte" og min far har talt engelsk til min lige siden "lille bitte." Så mine moderssprog er både Dansk og Engelsk (2 forældre fra forskellige lande). Når det gælder mikrofon, så bruger jeg kun min mirkofon, når det er muligt. Jeg har en blue Yeti Pro, så ville sige jeg har en ok god mic.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på alle dage (der er selvfølgelig altid undtagelser såsom ferier o.lign.). I Hverdagen kan det varigere fra hver dag. Så i får lige et Ca. hverdags skema nedenunder for, hvornår jeg kan være på ;) I weekenden kan jeg være på det meste af aftenen. Jeg er en af de typer, der er på til 3, 4 stykker om natten. Om dagen er jeg tit ude og lave noget, men tit er jeg også hjemme. Igen det variere på hvad jeg laver den dag i weekenden. Men for det meste er jeg på hele dagen i weekenden, og ihvertfald hele aftenen.

 

(Alle disse tider er cirka iorden)

 

Mandag: 16:00 - 18:30. 20:00 - 22:00

Tirsdag: 14:30 - 22:00

Onsdag: 21:00 - 22:00 (Går til programmering inde i KBH. Lang togtur. Sry)

Torsdag: 14:30 - 18:30. 20:00 - 22:00

Fredag: 16:30 - Langt ud på natten.

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Som i nok så på mit lille skema ovenover, så går jeg og har gået til programmering de sidtse 2 år. Dette har givet mig nogen færdigheder i de forskellige sprog. Jeg kan JavaScript som mit hovedsprog, men også LUA, lidt java og lidt C#. HTML og CSS er lidt rusten, men er et meget nemt sprog at hoppe tilbage på, hvis det skal bruges. Når det gælder LUA, så kan jeg syntax og de basiske funktioner. Når det er sagt har jeg ingen form for viden omkring Garry's mod eller E2 programmering, men dette gælder sikkert bare om at lære de forskellige hooks, og nogen funktioner hvis GMOD har nogen andre specielle. Så hvis det skal bruges så giv mig lige besked så jeg kan sætte mig ned og lærer de forskellige GMOD hooks/funktioner. 

 

Det var alt hvad jeg ville sige. Tak fordi i tog jer tid til at læse denne "roman" ^_^. Fortsæt god dag ;)

 

Mvh

 

Noah AKA. Chutney

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutes ago, Marcuss said:

Neutral

- God ansøgning

- Jeg har aldrig set dig?

 

 

47 minutes ago, SimoNe said:

Neutral

 

Super fin ansøgning

Ikke set dig, men jeg holder lige øje og derefter ændre jeg min reputation i løbet af i morgen.

Jeg har Ændret navn et par gange. Havde noget roleplay kørende for noget tid siden og har aldrig skiftet navn siden da. Jeg hed Muhammed. Jeg er også en rigtig gammel Stavox spiller. Har ikke spillet på den her på den "Nye tid" men spillede meget på den dengang hvor downtown var sindsygt populært

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutes ago, Chutney☢ said:

 

Jeg har Ændret navn et par gange. Havde noget roleplay kørende for noget tid siden og har aldrig skiftet navn siden da. Jeg hed Muhammed. Jeg er også en rigtig gammel Stavox spiller. Har ikke spillet på den her på den "Nye tid" men spillede meget på den dengang hvor downtown var sindsygt populært

Efter jeg har set lidt af det du skriver i chatten, virker du som en der har styr på det meste og sætter gang i noget fint RP.

EDIT: +REP

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.