Hop til indhold
Stavox

Hvornår starter i?


Jacob Lee

Recommended Posts

11 timer siden, Lund skrev:

 

Fråder mig over det ikke er mig, haha. 3.G var strammere end 2.G

 

Starter forhåbentligt på Uni næste år. Lige nu er det bare afslapning og arbejde, med sabbatår.

 

Du har sku gået det forkerte sted så. 3.G var det nemmeste år. 2.G er proppet med B og A fag, og alt for mange afleveringer. 

amirite @Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Vito skrev:

 

Du har sku gået det forkerte sted så. 3.G var det nemmeste år. 2.G er proppet med B og A fag, og alt for mange afleveringer. 

amirite @Houston

 

 

Det er også den opfattelse jeg selv havde. Lige til jeg kom i 3.G. Jeg havde markant flere afleveringer. Desuden rammer SRP og eksamenspresset også.

 

2.G havde jeg opgaver for 115 elevtimer

175 i 3.G.. Men der er sgu nok forskel på de forskellige linjer og gymnasier:D

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Lund skrev:

 

 

Det er også den opfattelse jeg selv havde. Lige til jeg kom i 3.G. Jeg havde markant flere afleveringer. Desuden rammer SRP og eksamenspresset også.

 

2.G havde jeg opgaver for 115 elevtimer

175 i 3.G.. Men der er sgu nok forskel på de forskellige linjer og gymnasier:D

 

Sikkert. Jeg ved at gennem 2. G havde jeg 10 timers aflevering i SamfA hver eneste uge, plus engA, matB og danskA som også var en del timer. 
Plus alt det ekstra du ved

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Vito skrev:

 

Sikkert. Jeg ved at gennem 2. G havde jeg 10 timers aflevering i SamfA hver eneste uge, plus engA, matB og danskA som også var en del timer. 
Plus alt det ekstra du ved

 

10 timer om ugen i Samf? Damn.. Samf A er også en af de tunge, i forhold til opgaver

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.