Hop til indhold
Stavox

EGP Program V2


Kurdi Hurdi

Recommended Posts

Davs Stavox, igen.

 

Har opdateret EGP programmet lidt (Hvis du ikke ved hvad jeg snakker om, så læs mit første post)

Denne version er en lidt mere færdig, men der er stadig fejl i den.

 

Liste over diverse fejl, jeg ikke har fået fikset:

  • Tekst elementet står ikke præcist fra programmet, til GMOD.. (Fordi at fonten ikke er den samme) 
  • Fejl med outline af firkantet kan ske, dette er kun en visuel fejl og ændrer ikke noget i gmod...
  • Der er stadig ikke nogen god måde at slette eller ændre på objekter der er blevet lavet. (Dette ville jeg se om kan blive fikset i fremtidige versioner)

 

Nye ting der er blevet tilføjet/fikset:

  • Cirkler er blevet tilføjer og virker på samme måde som firkanter.
  • Tekst kan tilføjes ved at klikke stedet du vil have en tekst, derefter skrives den ønskede tekst, klike ENTER for at afslutte teksten.
  • Firkanter kan drejes ved at trække i skyderen under "Rotation"
  • En grid kan nu slåes til og fra under indstillinger

 

Til alle jer der gerne vil betale for det, har jeg valgt at gøre det gratis at bruge, fordi jeg hader selv at skulle bruge alt for meget tid på EGP.

 -Ellers mange tak fordi at i syndes at det er til at betale for😀

 

Billeder fra nyere version:

Spoiler

41961605_EGP_Maker_V2PNG.png.2eb287b766e47db0dd6b88a501703a61.png

 

Nyere download link:

Spoiler

OBS BRUG AF PROGRAMMET ER PÅ EGET ANSVAR OBS

OBS PROGRAMMET ER KUN LAVET TIL WINDOWS OBS

 

http://bit.ly/2McfGQZ

 

Kommentarer eller kritik, er meget velkomment i kommentaren 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Jimmi skrev:

Er dette ikke bare en kopi fra @Hancocks Expression 2 syntax?

Jeg må indrømme at jeg ikke ved hvad det er, eller om jeg har lavet en kopi at hvad de har lavet.

Inden jeg gik igang med at lave det har program kiggede jeg på forum efter noget lignende, og da jeg ikke kunne finde andet, havde jeg bare troet at jeg var den første til at lave det.

 

Hvis jeg har lavet det samme som dem har det i hvertfald ikke været med vilje😁

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Kurdi Hurdi skrev:

 

  Skjul indhold

OBS BRUG AF PROGRAMMET ER PÅ EGET ANSVAR OBS

 OBS PROGRAMMET ER KUN LAVET TIL WINDOWS OBS

 

http://bit.ly/2McfGQZ

 

Hvorfor står der "OBS BRUG AF PROGRAMMET ER PÅ EGET ANSVAR OBS"? Er der en rat i???

Hvorfor er der virus i? https://www.virustotal.com/da/file/1dd0c154f2cdbf1d025ecf45e2645eb911399af88cc7bf87cec7e1141bcc5376/analysis/

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Martus skrev:

Hvorfor står der Brug på eget ansvar? Er der en rat i???

Nej det er der ikke, der er fordi hvis der sker noget på grund af noget med din computer eller hvad ved jeg, som jeg ikke har hensigter om ville jeg helst ikke stå til ansvar for det.

 

Der er ikke med vilje lavet noget der skulle kunne gøre nogen skade, men forstår godt hvorfor du stiller spørgsmål 😀

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Kurdi Hurdi skrev:

Nej det er der ikke, der er fordi hvis der sker noget på grund af noget med din computer eller hvad ved jeg, som jeg ikke har hensigter om ville jeg helst ikke stå til ansvar for det.

 

Der er ikke med vilje lavet noget der skulle kunne gøre nogen skade, men forstår godt hvorfor du stiller spørgsmål 😀

Kan du så ikke bare skrive at du ikke står til ansvar hvis der sker noget med ens computer

Link til kommentar
Del på andre sites

Grid burde være på som 1x1 og en zoom function ville være mega nice. 

Matrialer bare de standart console/backgrounds

Fonts på Tekst

Klik på et objekt også kan man gøre det større og rykke den rundt + copy dem og paste dem et andet sted på skærmen 
 

Her har du vel også bare lidt at se på, hvis du vælger at fortsætte 🙂

men mega fedt, har lige fået det til at virke 🙂

Auto allign ift. den boks man placere teksten på 

Laver små dutter på skærmen hvor de forskellige main punkter er som, da det godt kan tage lidt tid at finde midten via koordinator only

 

256,256

128,256

256,128

 

osv
Eventuelt gøre så man kan ændre farverne manuelt

like dobble klik på rgb og gør det muligt at selv at skrive sine tal ind 🙂

 

+ ny indstilling

side + og længde skulle kunne blie slået af og til, så man kan se hvor lange ens bokse er inde fra programmet, så man kan lave "lige" ting 🙂

 

jeg stopper nu møs møs

Link til kommentar
Del på andre sites

På 09/08/2018 den 1:31 PM , Bims skrev:

Grid burde være på som 1x1 og en zoom function ville være mega nice. 

Matrialer bare de standart console/backgrounds

Fonts på Tekst

Klik på et objekt også kan man gøre det større og rykke den rundt + copy dem og paste dem et andet sted på skærmen 
 

Her har du vel også bare lidt at se på, hvis du vælger at fortsætte 🙂

men mega fedt, har lige fået det til at virke 🙂

Auto allign ift. den boks man placere teksten på 

Laver små dutter på skærmen hvor de forskellige main punkter er som, da det godt kan tage lidt tid at finde midten via koordinator only

 

256,256

128,256

256,128

 

osv
Eventuelt gøre så man kan ændre farverne manuelt

like dobble klik på rgb og gør det muligt at selv at skrive sine tal ind 🙂

 

+ ny indstilling

side + og længde skulle kunne blie slået af og til, så man kan se hvor lange ens bokse er inde fra programmet, så man kan lave "lige" ting 🙂

 

jeg stopper nu møs møs

 

20 timer siden, SimoN skrev:

Ved ikke om det for kompliceret, men:

Jeg tænker det ville være cool, hvis man kunne lave en box via punkter, og så dobbeltklikke på den og selv rykker den rundt, hvor man vil have den - og så en copypaste mulighed.

 

Tak for gode forslag, jeg vil se hvad jeg kan gøre ved det😃

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.