Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mulighed for at slå /demote til eller anden løsning


Fed Ko

Recommended Posts

Ville været fedt hvis /demote kunne blive slået til så man som f.eks i mit tilfælde i dag kunne have haft mulighed for at lave en vote om at demote sin magt liderlige indsatsleder som sidder og abuser sine demote kræfter.

 

Eller bare noget der virker på samme måde

Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, IG ● Codiaz skrev:

Ville været fedt hvis /demote kunne blive slået til så man som f.eks i mit tilfælde i dag kunne have haft mulighed for at lave en vote om at demote sin magt liderlige indsatsleder som sidder og abuser sine demote kræfter.

 

Eller bare noget der virker på samme måde

''JEG FIK EN BØDE FOR AT KØRE FOR HURTIGT OG JEG HAR IKKE BLINK */demote* HAHA NU ER JEG INDSATSLEDER OG JEG ER ENDNU MERE MAGLIDERLIG'' -9/10 små unger der er betjente.

 

Kinda samme forslag som det her**

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Guzern skrev:

''JEG FIK EN BØDE FOR AT KØRE FOR HURTIGT OG JEG HAR IKKE BLINK */demote* HAHA NU ER JEG INDSATSLEDER OG JEG ER ENDNU MERE MAGLIDERLIG'' -9/10 små unger der er betjente.

 

Kinda samme forslag som det her**

 

Ja... Der vil selfølgelig altid være nogle der vil prøve og abuse det..

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Franzen skrev:

Hvis han derimod abuser sin magt som du skriver skal du jo kalde staff som der også står når du prøver at skrive /demote

 

Det gjorde jeg også og staffen var ligeglad og lod mig ikke engang tale færdig og TP'ede bare væk, det var Mibb.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, IG ● Codiaz skrev:

Det gjorde jeg også og staffen var ligeglad og lod mig ikke engang tale færdig og TP'ede bare væk, det var Mibb.

Det eneste jeg kan råde dig til er at lave en staffklage hvis du føler at staffens behandling af din sag var forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Guzern skrev:

JEG FIK EN BØDE FOR AT KØRE FOR HURTIGT OG JEG HAR IKKE BLINK */demote* HAHA NU ER JEG INDSATSLEDER OG JEG ER ENDNU MERE MAGLIDERLIG''

Altså alt kan udnyttes, men hvis noget lignende kommer der nok en staff og slår ham i hovedet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 06/08/2018 den 8:16 PM , Franzen skrev:

Det eneste jeg kan råde dig til er at lave en staffklage hvis du føler at staffens behandling af din sag var forkert.

Kunne selfølgelig godt lave en klage, men da det for mit vedkommende var "a first time experience" tager jeg det bare som en mindre bagatel og er delvist ligeglad, udover det selfølgelig er træls ikke at få lov til at sige noget mener jeg dog ikke der er grund til en klage over sådan en lille ting, alle mennesker laver fejl på et eller andet tidspunkt, og kunne sagtens ske at han bare havde en dårlig dag eller lign. Hvis det selfølgelig er noget der vil ske fremover over og over igen (af hvilken somhelst Staff) ville jeg dog helt sikkert klage.

 

Anyways, back on track.

 

Som Reyn skriver kan alt Udnyttes, Ja.. Det kan det, og det vil det jo sikkert blive engang imellem men det er det samme som med alt andet, det vil blive misbrugt og på ligefod med alt andet ville personerne jo blive straffed af staff, og hvis der ingen staff er på, så det too bad som med alt andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.