Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kommune/SKAT


Bimse👌

Recommended Posts

Jeg synes at de lovlige jobs tjener virkelig lidt.

Så jeg tænkte lidt på at man kunne lave en SKAT/Kommune ting.

Hvor både pengene fra politiet,borgmesteren,lægerne og købte huse eller lejligheder bliver sat ind i en fælles bankboks.

 

Jeg ved godt at man så skal dele pengene ud til mange flere.

Men tror stadig det vil ændre økonomien.

 

Måske:

  • Pengene man bruger på benzin går til Kommunen
  • Når man køber ting under diverse går også til Kommunen udover printere og opgraderingskit.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Kom gerne med kommentarer eller ændringer.

Hvis det lyster.

 

 

-Bimse😀 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Og hvad skal de så lave?

 

Lovlige jobs er nødt til at tjene færre penge end kriminelle jobs, ellers er der jo ingen grund til at være kriminel. Hvis ingen er kriminelle, bliver det sgu lidt kedeligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Dynn skrev:

Og hvad skal de så lave?

 

Ved ikke om jeg har misforstået det du har skrevet.

Men tænker at de skal lave deres normale arbejde.

Som betjent hjælpe mennesker, tage fartmålinger osv.

 

 

22 timer siden, Dynn skrev:

Lovlige jobs er nødt til at tjene færre penge end kriminelle jobs, ellers er der jo ingen grund til at være kriminel. Hvis ingen er kriminelle, bliver det sgu lidt kedeligt.

Det har du fuldstændig ret i.

Men for det meste som betjent tjener man 10-22k.

Hvor jeg mener at 1 time hvor du står ved dine printere (Forskelligt imellem hvilke printere man har) får man 100k

 

 

Håber du kan forstå mig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Bimse skrev:

Ved ikke om jeg har misforstået det du har skrevet.

Men tænker at de skal lave deres normale arbejde.

Som betjent hjælpe mennesker, tage fartmålinger osv.

 

 

Det har du fuldstændig ret i.

Men for det meste som betjent tjener man 10-22k.

Hvor jeg mener at 1 time hvor du står ved dine printere (Forskelligt imellem hvilke printere man har) får man 100k

 

 

Håber du kan forstår mig. 

Jeg misforstod noget i dit opslag, beklager 🙂 

 

Nu du siger det, kan jeg godt se at mange af jobsne nok er underbetalt. Vi havde selv talt om, at lægerne kunne få noget bidrag i form af skat eller anden løsning når vi laver ændringer til jobbet.

 

Lige nu tjener en Rigspolitichef (den højest betalte betjent) ca. 8k i timen uden det de får fra bankboksen. Kan godt se det måske skal forhøjes noget på tværs af alle politijobs. Mange af de andre jobs har mulighed for at tjene penge ved siden af.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Dynn skrev:

Jeg misforstod noget i dit opslag, beklager 🙂 

 

Det gør ikke noget 😄 

 

4 timer siden, Dynn skrev:

Nu du siger det, kan jeg godt se at mange af jobsne nok er underbetalt. Vi havde selv talt om, at lægerne kunne få noget bidrag i form af skat eller anden løsning når vi laver ændringer til jobbet.

Det lyder rigtig godt (Hvis det kommer til at ske)

 

4 timer siden, Dynn skrev:

Lige nu tjener en Rigspolitichef (den højest betalte betjent) ca. 8k i timen uden det de får fra bankboksen. Kan godt se det måske skal forhøjes noget på tværs af alle politijobs. Mange af de andre jobs har mulighed for at tjene penge ved siden af.

Godt at høre 😊

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.