Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Chuck Norris


MBA V2

Recommended Posts

Er midt i en carchase hvor Chuck Norris er betjent. Der kommer så en Falck truck og blokerer tydeligvis vejen for mig og min ven. Da vi så bliver stoppet på grund af den truck, forklarer jeg Chuck Norris at det ikke er okay. Jeg ved at det er en regel og det burde han også da han er admin. Selvom at jeg forklarer ham det flere gange gør han ikke noget ved situationen, og arresterer mig med grundlaget "Nu gider jeg ikke at høre på dig længere".

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, MBA V2 skrev:

Er midt i en carchase hvor Chuck Norris er betjent. Der kommer så en Falck truck og blokerer tydeligvis vejen for mig og min ven. Da vi så bliver stoppet på grund af den truck, forklarer jeg Chuck Norris at det ikke er okay. Jeg ved at det er en regel og det burde han også da han er admin. Selvom at jeg forklarer ham det flere gange gør han ikke noget ved situationen, og arresterer mig med grundlaget "Nu gider jeg ikke at høre på dig længere".

Så du brokker dig over at han ikke lod dig køre videre efter du påkørte en falckbil og derved blev forhindret i at flygte?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg henviser dig lige til det post som Houston lige har lavet, som omhandler brugen af staff-klager.

 

Dernæst henviser jeg dig til vores skabelon.

Der er intet galt i, at du klager. Men vi forventer, at du følger vores retningslinjer og skabelon i dine klager således kontrollørene hurtigere kan skabe sig et overblik over din situation. Du slipper for videre tiltale fordi du har været uopmærksom, men husk det til næste gang.

 

I forhold til, at mekanikeren ikke må blokere vejen, så står der ingen steder, at borgere ikke må hjælpe politiet med at blokere din bil. Mekanikeren kan også stoppe trafikken og omdirigere den under beskyttelse og beføjelse af færdselsloven, som du kan finde via tabletten på politiets hjemmeside eller via linket. Så, mekanikeren må godt hjælpe politiet ligesom alle andre borgere. Og bonustip er, at han også må omdirigere trafikken, hvis han skal konfiskere en bil.

m9ktwvr.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.