Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Willy


Willy

Recommended Posts

Ingame navn: Willy

SteamID: STEAM_0:0:16149334

IRL Navn: Mads

Alder: 17

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har ikke mange servere på bagen som mange af de andre ansøgere herinde, men jeg har haft jobbet som moderator før. Det var delvist kun servere der var tilsluttet omgangskredsen blandt venner og bekendte. Jeg har ikke modtaget nogle former for ris eller ros angående min tid på de servere, hvis navne jeg ikke genkalder. Men ifølge min egen opfattelse, var der ikke nogen der havde kritiske bemærkninger på min eksistens som moderator på serveren.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil ikke tillade mig at skubbe de andre til side, og putte varmt spotlys på mig selv. For jeg er sikker på, at der er andre ansøgere, som kan mere eller mindre, hvad jeg kan. Men nu har jeg efterhånden brugt et par måneder på Stavox, og fået en masse erfaring deraf - ikke bare af de venlige staff ansatte, men også de utroligt imødekommende spillere. Jeg elsker at vejlede og snakke med folk, som står i en situation de ikke selv kan vikle sig ud af. Ikke nok med det, så kan jeg også godt lide, at være ham der stiller problemstillingen i forhold til situationen der skal løses. Jeg ser helst ud fra forskellige beretninger og perspektiver, for ikke at vælge parti (side) og derved udvise uretfærdig handlekraft. Samt, at min dømmekraft ikke er af personlige forhold til personen/spilleren, men ud fra hvad der er retfærdigt og tilladt ifølge serverens regler. 

 

Da jeg ikke er særlig aktiv i gangs, ser jeg ikke, at jeg ville være mere blødsøden overfor personer jeg kender fra mit eller andre gangs. Heller ikke mod venner, som tilfældigvis skulle komme på besøg på serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har før brugt det, men jeg tror jeg er blevet lidt slidt med tiden. Jeg har dog, op til nu, skrevet visse commands ned som jeg har læst mig til, og/eller hvad jeg har set de andre staff ansatte benytte. Jeg vil så lige skynde mig at sige, at jeg er delvist lærenem, så det burde ikke tage lang tid før jeg har de vigtigste med.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg bruger udelukkende min mikrofon. Jeg er født og opvokset i Danmark, samt snakker jeg flydende dansk på 10. klasses niveau. <- Hvis der er noget der hedder det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Nu er det desværre eksamens tid, men jeg vil helt sikkert være på, når jeg kan. Det kan variere alt fra mellem 14:10 / 12:35 - 22:00 i hverdagene, og 07:00 til 00:00 i weekenderne. Rundt regnet, der kan jo forekomme sociale ting såsom fødselsdage og andre hændelser, som kunne forhindre min aktivitet.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er lige nu ansat som pædagogassistent (ikke-uddannet) i et forløb der hedder DUÅ (De Utrolige År), hvor jeg skal hjælpe og lege med børn der har et svært forhold til deres forældre pga. sociale omstændigheder og problemer. Jeg er dog underskrevet tavshedspligt, så mere kan jeg ikke sige. Hvis i har brug for bekræftelse på min ansættelse, så giv endelig besked.

 

Dette er et arbejde om torsdagen fra 16:30 til 20:00, så min aktivitet på serveren påvirkes pga. dét. 

 

Til slut vil jeg gerne lige sige, at jeg selvfølgelig nok skal give besked hvis der er perioder, hvor jeg ikke kan være så aktiv pga. skole, projekter, arbejde und so weiter.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.