Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Maestro - Staff ansøgning


Maestro

Recommended Posts

Ingame navn: Maestro 
SteamID: STEAM_0:0:45896943
IRL Navn: Mikkel
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har ejet samtlige CS:S serveren, som hovedesagtligt var Brush, WCS og Clan match som har givet mig den indstilling at alle skal behandles med respekt og ingen får speciel regler fordi man kender personen. Jeg har ejet en Minecraft server for nogle år siden som gik rigtig godt, men lukkede den da jeg simpelt ikke havde tiden til at holde den kørende. Serverne i CS:S kørte med Superadmin, SourceAdmin og basic Admin kommands. 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har spillet på Stavox i 100+ timer og nyder virkelig mit ophold. jeg har gjort mig et rigtig godt kendskab til serveren og dets regler, jeg har skabt mig et godt ry og jeg kan alle reglerne, og følger dem. Jeg kender mange andre staff members og har set dem i cases, hvilket har givet mig en stor forståelse om hvordan jobbet er. Jeg kan træffe en beslutning ud fra hvad jeg mener er det mest rigtige.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har et nogenlunde kendskab til ULX, jeg kender basic kommands, men vil helt klart gerne lære det ind og ud

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker flydense dansk og engelsk, og jeg skriver også dansk og engelsk flydende. Jeg bruger min Mikrofon hele tiden, men hvis personen ikke har en mikrofon eller fortrækker at skrive, er det, det vi gør.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på stavox fra morgen til aften, og om natten. Jeg kan uden problemer være på i weekenderne. Jeg arbejder ikke lige pt, da jeg har skadet min venstre hånd så har massere af fritid til at være på stavox.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en rigtig positiv fyr, pæn tone, og altid klar på noget sjovt. Jeg kender stort set alle på stavox der spiller derinde regelmæssigt. Jeg arbejder som murer normalt, men er hjemme lige pt på grund af en brækket hånd.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Dave said:

Vi har desværre allerede et staff medlem, som bærer navnet mik.

Tænkte det samme, tror det bliver lidt besværligt med Mik Miller og MiK.

Dog skal det ikke være det der afgøre min stemme.

 

Neutral rep

Positive:

- Super flink

- Er ikke specielt tit i case ( ihvertifald ikke med mig )

- Moden

 

Negative:

Din ansøgning er ikke verdens længste

 

EDIT: Hedder nu Maestro, derfor er det ikke et problem mere.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Dave said:

Vi har desværre allerede et staff medlem, som bærer navnet mik.

ja, kender godt MiK Miller :P har ændret mit navn :)

9 minutes ago, SimoNe said:

Tænkte det samme, tror det bliver lidt besværligt med Mik Miller og MiK.

Dog skal det ikke være det der afgøre min stemme.

 

Neutral rep

Positive:

- Super flink

- Er ikke specielt tit i case ( ihvertifald ikke med mig )

- Moden

 

Negative:

Din ansøgning er ikke verdens længste

 

EDIT: Hedder nu Maestro, derfor er det ikke et problem mere.

 

Tak Simon, hedder normalt maestro på steam. så det var ikke et problem at ændre det. Jeg har prøvet at få lidt mere kød på, håber det fanger <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep.

 

Har ikke set dig så meget in-game, så vil vente lidt med at beslutte om det skal være + eller - rep fra mig af. De gange hvor jeg har mødt dig har du været super flink, og jeg har endnu ikke været i en admin case med dig. Skal nok holde lidt øje med dig i løbet af de kommende dage.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 hours ago, Metro said:

Neutral rep.

 

Har ikke set dig så meget in-game, så vil vente lidt med at beslutte om det skal være + eller - rep fra mig af. De gange hvor jeg har mødt dig har du været super flink, og jeg har endnu ikke været i en admin case med dig. Skal nok holde lidt øje med dig i løbet af de kommende dage.

synes ellers du efter mig hele tiden metro ;) men tak for din feedback, har været lidt inaktiv den sidste uge, men det skal jeg nok lige få rettet op på :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.