Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hermoine - Staffklage


Hancock

Recommended Posts

Dit ingame navn: Hancock

 

Staff ingame navn:    Hermoine

 

Dit SteamID: STEAM_0:0:80027408

 

Staff SteamID: STEAM_0:1:64442326

 

Forklar situationen: Jeg synes det er utroligt at en staff som er helt oppe i Admin ikke kan finde ud af serverens regler og derfor vælger at copbaite.
Jeg havde called på denne sag og hvor ULTRA SPINNER kom.
Synes det er underligt at en staff skal fortælle en anden staff hvordan reglerne fungere

 

Bevis: Billag

20180716164905_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg fortalte ham på intet tidspunkt noget omkring reglerne jeg gik ind til ham og sagde at der var en der var utilfreds med hans skilt omkring at han solgte weed jeg mener dog det er helt okay at have et "reklame skilt" hvor der står hvad han sælger lidt ligesom våbenhandlere kan have deres skilte med at de sælger M82'er

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke seriøst hvis man sætter et skilt op og fortæller alle, samt betjente at man sælger hash, når du gøre dette siger du også at du har hash læggende og dermed Copbaiter.

Det er det samme som at skrive "VI HAR HASH RAID OS".

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså kan ikke se dit problem i det, forstå mig ret her.

 

Hvordan vil du ellers komme ud med budskabet? Det er værre hvis vi adverter det jo, det eneste vi ville med det var at komme ud til spillerne og starte noget RP.

Vores intention var ikke at vi ville raides, bare få noget aktivitet i serveren med noget salg kinda. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Beklager det sene svar. Så vidt reglerne rækker, så er dette et reklameskilt, og derved under byggeregel 3.26 skal det placeres på en bygning der ejes af dem der reklamerer. Jeg kan ikke præcist se om reklamen er placeret på væggen bagved eller foran, men det ændrer ikke på omstændighederne.

Hvorvidt det er cop-bait vil jeg ikke vurdere til at være korrekt. Hvis Hermione og Zzea oprigtigt har prøvet at etablere salg af weed, så kan jeg ikke se problemet. Problemet der kan opstå er dog, at reklamen skal stå på et sted de ejer fx. en base, hvilket jo ville blive betragtet som cop-bait for enhver staff.

 

Min endelig vurdering og konklusion lyder således, at det ikke er forkert at prøve at etablere et salg af noget ulovligt såsom weed. Men det skal markedsføres på en anden måde end i denne situation. Hvordan det skal kunne lade sig gøre skal jeg ikke kunne svare på, men under de rigtige omstændigheder ville jeg ikke mene, at det er et regelbrud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.