Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Anders TSS


InstanT

Recommended Posts

Ingame navn: Anders TSS
SteamID: STEAM_0:0:85552595
IRL Navn: Anders
Alder: 14 (12.05.01)

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Desværre ikke men en gang skal jo være den første 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har meget erfaring med mig fra Stavox, da jeg har været i en del cases og lært meget fra dem. Jeg har spillet omkring 420 timer inde på Stavox og har lært rigtig meget fra de timer. Jeg elsker at hjælpe folk både på Stavox hvor jeg prøver at hjælpe selvom jeg måske ikke er den bedste person at spørge, og i min daglig dag fordi jeg elsker følesen af at have gjort en forskel og gjort den eller de personer glade. Jeg er neutral i pressede situationer, jeg gør hvad jeg kan for at få begge parters historie, og gør mit arbejde ud fra den beslutning som jeg nu har taget. Jeg har en meget god egenskab til at høre/se om folk lyver som jeg ser som et stort +. Jeg er med  i ganget The Suicide Squad og som der står i skabelonen. "Hvis du er med i et gang, hvor stor sandsynlighed er der for, at du vil prioritere din gangvenner og give dem mindre straffe?" Sandsynligheden er 0 jeg ville aldrig i mit liv vælge venner, gangmembers mm. Det giver ikke mening for mig hvorfor folk ville gøre det, jeg synes at man skal være retfærdig og være neutral i sine cases og i sit eget liv. Når jeg spiller på Stavox vil jeg prioritere Staff arbejde højest.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ingen tidligere erfaring med ULX, men jeg har dog læst meget på det her nyligt
så jeg kender stort set alle kommandoer fra top til tå.


Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg snakker og skriver dansk flydende, bruger altid mic hvis muligt som det næsten altid er. Min mikrofon er mikrofonen fra mit Logitech g930 eller fra min Blue Snowball ICE. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har kun skole der skal passes, og har ingen hobby ATM spiller dog nogle gange lidt Basket med vennerne efter skole. Jeg er hjemme omkring 15-16 tiden og slukker ved 21.00 - 23.00. I weekenden er jeg næsten altid på fra når jeg står op til 2-4 stykker om natten, er dog nok væk et par timer i weekenden. 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Min mor og far er skilt hvilket gør at der godt kan være en dag ind i mellem at jeg ikke lige er på hvis jeg nu skal fra den ene til den anden. Jeg er god til at læse, forstå og snakke med mennesker, og snakker også godt med mindreårige da jeg tit passer børn i min fritid. Ellers var der ikke andet i kan skrive en kommentar hvis der er noget i vil vide.

Håber i kunne lide min ansøgning give gerne et + eller - Rep hvis i føler for det
-Anders 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

- Du virker som en der kan håndtere det, og som en der godt kan lide at gøre tingene 100% færdigt.

- Ikke specielt tit i case, og hvis du er kommer du aldrig med noget flabet, dumt eller ligegyldigt information.

- Aktiv

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutes ago, SimoNe said:

+REP

 

- Du virker som en der kan håndtere det, og som en der godt kan lide at gøre tingene 100% færdigt.

- Ikke specielt tit i case, og hvis du er kommer du aldrig med noget flabet, dumt eller ligegyldigt information.

- Aktiv

Mange tak for de flotte ord, sætter stor pris på det :).

39 minutes ago, Marcuss said:

+REP

  • Aktiv.
  • Du er pisse flink, og rar at være sammen med. ;) 
  • Kan reglerne.

Tusind tak skal du have Marcus :).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.