Hop til indhold
Stavox

[Afvist] midsforstod


b&wanie2K

Recommended Posts

hey 🙂 jeg er meget ny til gmod det første jeg gjorde var at joine jers stavox server fordi mine venner sagde det nok var den bedste. jeg kommer ind spiller lidt og har det sjovt men jeg kender ikke helt alle regler. jeg begynder så at carjacke for det har jeg lige lært og gør det flere gange i streg men den regl kender jeg intet til fordi jeg så dum som jeg er ikke læste alle regler så den her mod tager fadt i mig og siger jeg har gjort noget forkert. så jeg bliver meget bange for at for ban så jeg kommer i chok til at løbe 10 meter væk der fra og efter de 10 meter for jeg så ban nu har jeg besluttet mig for at læse alle regler og håber jeg kan få en ny chance havde kun været inde på serveren i 20 min håber i tager mod mit undskyld for at træde over reglerne undskyld håber i unbaner mig alle mine andre venner spiller uden mig 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÃ… STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.