Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgning-stavox boy


stavox boy

Recommended Posts

Ingame navn: stavox boy
SteamID: STEAM_0:1:240903767
IRL fornavn: oliver
Alder: 14

har du tideliger haft erfarring med administrative jobs eller spilcommunity? på en del server som onlydanmark rp og på starcity. Jeg har nogle commands bindet til mit tastertur jeg er meget lærenem jeg var en der arbejdet hårdt og jeg passet mit job og jeg kan håndtere alle mulige forskellige situationer. Jeg har været admin og moderater og jeg har prøvet at være super admin en gang

 

hvorfor skal du være en del af staff-teamet hvorfor er du mere kvalificeret en andre ansøger?: jeg er en person der forandre sig meget jeg har droppet alle mine planer for at rejse så jeg sidder hjemme og spiller hver dag. Og dog ville jeg rigtig gerne sige undskyld til at jeg ikke har været aktiv jeg har fåret en ny computer der er meget bedre og har flere fps så jeg lover at være aktiv hver dag. Jeg brænder for at være admin det har jeg gjord lige siden jeg kom ind på serveren.

jeg er mere kvalificeret fordi.

*jeg er en ærlig person

*jeg har været på stavox serveren i omkring 350 timer

*jeg kan håndtere alle mulige situationer

*jeg vil være aktiv hver dag

*jeg giver ikke venner eller familier fordele

*jeg admin abuser ikke

*jeg er meget sjælendt jailet

*jeg kan reglerne

*jeg tager så mange cases jeg kan

*jeg arbejder hård som staff

*jeg har altid gerne vil være staff

*jeg lytter efter alle folk

*jeg er en der altid gerne vil hjælpe folk

*jeg er god til at lytte efter hvad folk siger

*jeg vil hjælpe alle dem jeg også er uvenner med

*jeg kan tag mig sammen i cases

*jeg kommer til alle staff møder

*jeg kommer til at have masser af tid at spille i

*jeg er lærenem

 

har du tideligere erfarring med ulx?: ja jeg kender stort set alt til ulx, jeg er ikke en der abuser det jeg har en masse effaring for andre server jeg ved hvordan jeg skal skrive dem neog jeg kender commandsne. Og hvis det er er jeg hurtig til at lære dem.

 

syntes du selv er god til at formulere dig dig såvel som mundlig/bruger du din mick ofte?: ja jeg syntes selv jeg er remelig god til at formuler mig og jeg bruger ret meget min mic men hvis det er bruger jeg da også skriftlig men jeg mener da selv jeg er god til begge dele.

 

på hvilke tidspunkter har du mulighed for at være på, har du mulighed for at være på i weekenderne?: jeg har hele sommerferien og efter den

 

(tidspunkter)

mandag: 7-22

tirsdag: 7-22

onsdag: 7-21

torsdag: 7-21

fredag: 7- 1 om natten

lørdag: der bedstemmer jeg selv

søndag: der bestemmer jeg selv

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:ja grunden til jeg ikke har været aktiv er rent faktsisk fordi jeg skulle have ny computer oog så lade jeg en off.topic om jeg ikke kom tilbag fordi jeg vil e hvor søde folk var og de er sku alle sammen søde så stavox boy er tilbage, men jeg skifter navn. og grunden til jeg bruger en ny profil er fordi jeg ikke kan koden efter jeg fik ny computer;)

Link til kommentar
Del på andre sites

"Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Vent 14 dage før du ansøger igen"

 

Jeg ved ikke om jeg er gået i ultra ferie-mode og ikke har styr på dagene mere, men det vidst ikke 14 dage siden?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, stavox boy skrev:

Ingame navn: stavox boy
SteamID: STEAM_0:1:240903767
IRL fornavn: oliver
Alder: 14

har du tideliger haft erfarring med administrative jobs eller spilcommunity? på en del server som onlydanmark rp og på starcity. Jeg har nogle commands bindet til mit tastertur jeg er meget lærenem jeg var en der arbejdet hårdt og jeg passet mit job og jeg kan håndtere alle mulige forskellige situationer. Jeg har været admin og moderater og jeg har prøvet at være super admin en gang

 

hvorfor skal du være en del af staff-teamet hvorfor er du mere kvalificeret en andre ansøger?: jeg er en person der forandre sig meget jeg har droppet alle mine planer for at rejse så jeg sidder hjemme og spiller hver dag. Og dog ville jeg rigtig gerne sige undskyld til at jeg ikke har været aktiv jeg har fåret en ny computer der er meget bedre og har flere fps så jeg lover at være aktiv hver dag. Jeg brænder for at være admin det har jeg gjord lige siden jeg kom ind på serveren.

jeg er mere kvalificeret fordi.

*jeg er en ærlig person

*jeg har været på stavox serveren i omkring 350 timer

*jeg kan håndtere alle mulige situationer

*jeg vil være aktiv hver dag

*jeg giver ikke venner eller familier fordele

*jeg admin abuser ikke

*jeg er meget sjælendt jailet

*jeg kan reglerne

*jeg tager så mange cases jeg kan

*jeg arbejder hård som staff

*jeg har altid gerne vil være staff

*jeg lytter efter alle folk

*jeg er en der altid gerne vil hjælpe folk

*jeg er god til at lytte efter hvad folk siger

*jeg vil hjælpe alle dem jeg også er uvenner med

*jeg kan tag mig sammen i cases

*jeg kommer til alle staff møder

*jeg kommer til at have masser af tid at spille i

*jeg er lærenem

 

har du tideligere erfarring med ulx?: ja jeg kender stort set alt til ulx, jeg er ikke en der abuser det jeg har en masse effaring for andre server jeg ved hvordan jeg skal skrive dem neog jeg kender commandsne. Og hvis det er er jeg hurtig til at lære dem.

 

syntes du selv er god til at formulere dig dig såvel som mundlig/bruger du din mick ofte?: ja jeg syntes selv jeg er remelig god til at formuler mig og jeg bruger ret meget min mic men hvis det er bruger jeg da også skriftlig men jeg mener da selv jeg er god til begge dele.

 

på hvilke tidspunkter har du mulighed for at være på, har du mulighed for at være på i weekenderne?: jeg har hele sommerferien og efter den

 

(tidspunkter)

mandag: 7-22

tirsdag: 7-22

onsdag: 7-21

torsdag: 7-21

fredag: 7- 1 om natten

lørdag: der bedstemmer jeg selv

søndag: der bestemmer jeg selv

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:ja grunden til jeg ikke har været aktiv er rent faktsisk fordi jeg skulle have ny computer oog så lade jeg en off.topic om jeg ikke kom tilbag fordi jeg vil e hvor søde folk var og de er sku alle sammen søde så stavox boy er tilbage, men jeg skifter navn. og grunden til jeg bruger en ny profil er fordi jeg ikke kan koden efter jeg fik ny computer;)

Hvornår forstår du at de ikke vil have dig ind som staff? når du bliver ved med at lave ansøgninger?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.