Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning :)


Juan Wick

Recommended Posts

Ingame navn: Juan Wick
SteamID: STEAM_0:0:37150205
IRL fornavn: Alexander
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. Har været admin på en lidt kendt server, kan dog ikke huske navnet da det sådan er like 2-3 år siden :/. Har også været både serverejer og admin på diverse Unturned servers. Nok useless, but still. Det er da lidt erfaring :|.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg syntes det er sjovt at være admin, og så syntes jeg også jeg mangler lidt at lave en gang i mellem. Jeg ansøger også da jeg selv syntes at Stavox er en server som kunne være sjov at være admin på, da jeg har brugt en del tid herinde

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ikke ret meget, men en lille smule alligevel.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Altid. Ja jeg syntes selv jeg er god til at formulere mig selv. Både mundtligt og skriftligt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Stort set hele tiden

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke rigtigt. Jeg syntes jeg har fået sagt hvad der skulle siges fra min side af.

 

Håber at høre fra jer hurtigt.

 

Alexander/Alex A.K.A Juan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.