Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Vito


Vito

Recommended Posts

Ingame navn:
Vito

SteamID:
STEAM_0:0:26038447

IRL fornavn:
Andreas.

Alder: 
Jeg er 20 år gammel. Jeg fylder 21 til August.


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

  • Super Administrator på GangWarsRP: Dette var en af mine mest udfordrende opgaver som administrator. GangWarsRP er en nu lukket community, men i de 6 år den kørte var serveren kendt for dens meget "Toxic" player base, udover det så de deres administrators som et job, der blev gjort meget ud af, at holdet var så godt som overhovedet muligt.
  • Trusted Admin på ByB-Servers: For meget lang tid siden, da jeg spillede PERP på servers som Gmod.biZ eller *g, spillede jeg samtidig på en DarkRP ved navn ByB, jeg var aktiv ingame og på deres TeamSpeak, og hurtigt blev jeg kendt i communitiet. Jeg endte med at få givet Server Admin, og efter lang tid aktiv tjeneste, fik jeg ranket Trusted Admin.
  • Community-Manager på X-ForceGaming: XFG som de hed forkortet, var en af de største basewars servers siden LmaoLLama. Jeg blev valgt som Junior Moderator da serveren startede op, og beviste mit værd ved at arbejde hårdt og effektivt i lang tid. Community Manager var teknisk set en Head Admin rolle, hvor jeg sammen med 2 andre styrede hele communitiet, desværre lukkede serveren da ejeren begyndte på College, og ikke havde tid eller penge mere.
  • Trial-Admin på Asterisk-Gaming (*Gaming): Dette er nok en af mine største personlige "Sejre". For dem der ikke kender til *gaming, var det en community der kørte fra 2008 til 2011 (tror jeg.. Det er meget lang tid siden xD), og formede spillet "PERP" på en hel anden måde. Deres community var enorm, ikke blot havde de 6 spil servers, 3 EU og 3 US, men de havde også andre gamemodes i deres community. Jeg nåede ikke at være en del af deres staff hold i meget lang tid, men bare den korte tid jeg var en del af holdet, hjalp mig, og gav mig indput til hvordan man skulle være definitionen af en god administrator.
  • Community Representative på LmaoLlama: For dem der ikke kender LmaoLlama, er der serveren som lavede BaseWars, som nu til dags er et meget populært spil. Jeg gik under navnet "Eksonic" da LmaoLlama kørte, og var en del af deres højeste staff hold, som kørte communitiet. Selvom jeg ikke var så aktiv inde på deres servers, hjalp jeg alt jeg kunne.
  • Blandt andre; "Community Ansvarlig på CrimeWarsRP", "Community Manager" på StreetWarsRP.
  • Og som den sidste, burde jeg da nævne at jeg er tidligere staff på Stavox, jeg har været en del af staff holdet et par gange nu, og håber da, at jeg er velkommen tilbage.
     

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg føler, at jeg har et par færdigheder, der er nødvendig for rollen som administrator på Stavox.

  • Retfærdighed - Jeg er en rimelig fyr, jeg har altid været i stand til at tage retfærdige beslutninger. Uden retfærdighed, vil du blive bias mod folk, der kan være dine venner , og vil beskytte dem, selv når de tager fejl. Jeg ville personligt sige, jeg er i stand til ikke tage nogens side, i situationer, som kan medføre venner.
  • Effektivitet - Jeg er effektiv. Jeg kan håndtere situationer under pres, og en vigtig ting ved effektivitet, er også at løse en report så ren som muligt, og ikke spilde tid.
  • Kommunikation - Uden gode kommunikationsevner, kan du ikke ræsonnere eller forstå folk. Alt der vil ske er, at du vil miste dit temperament.
  • Ærlighed - Hvis du ikke er en ærlig person, så vil folk bare bliver mindre og mindre troværdig på dig og afhængig af hvor meget du lyver, så til sidst når du fortæller sandheden, vil de måske ikke tro på dig, og hvis du ikke er en ærlig Administrator så er du ikke egnet til jobbet, fordi du ikke kan fortælle sandheden til folk og stadig forventer at alle andre har tillid til dig.
  • Rådgivning - Hvis du ikke kan tage råd, hvordan vil du forbedre dig selv? du ville ikke lære af dine fejl, som fører til at du laver den samme fejl igen og igen, og hvis det sker, kommer der til at være en masse mennesker som vil forarge dig og have dig fjernet fra holdet.
  • Hjælpe - Jeg føler, at hjælpe er et af de centrale punkter i at være en admin, hvis du ikke er imødekommende eller hjælpsom så vil folk i stedet spørge andre om hjælp eller det der er værre. Hvis de er nye spillere, der ikke er givet den hjælp de har brug for, ender de måske med at forlade Stavox, og det ville være min skyld, fordi jeg ikke hjalp dem.
  • Påliderlig - At være påliderlig, er blot en meme for dem som ikke helt forstår den, er jeg ked af det. Men til alle de dejlige mennesker der var en del af hele "påliderlig" joken, her er et lille guldkorn.


Mens jeg måske ikke har nået alle disse færdigheder, forsøger jeg stadig at gøre mit bedste for at opnå dette mål.
Jeg ser administratorerne på Stavox tit og er blevet påvirket af deres modenhed og professionalitet, og så også lært meget ud af det.
Alt jeg beder om er en chance for at bevise mig selv. Det ville være utroligt, hvis jeg fik chancen for at være administrator, hvis jeg fik chancen for at bevise over for mine overordnet og spillere, at jeg er den rette mand til jobbet, jeg har bare brug for en chance.
For at være ærlig er der ingen grund til at i skulle vælge mig over for de andre applikationer, jeg er her ikke for at tigge om det, men det ville være fantastisk, hvis jeg kunne blive en administrator, jeg føler at jeg kan lave en forandring da jeg har rimelig meget fritid, samt min lyst til at hjælpe folk.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har forholdsvis stor kendskab til ULX. Jeg har som tidligere nævnt at jeg har arbejdet med ULX på servers som ByB, LmaoLlama og selvfølgelig Stavox. Dermed burde det ikke være et problem at håndtere ULX system som Stavox bruger 🙂


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg syntes selv, at jeg er forholdsvis god til at formulere mig selv. Dog slår jeg nok aldrig mesteren @Houston... 😞


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har fuldtids arbejde, så dog er min tid begrænset en smule. Jeg har fri omkring kl 18, og kan være online til og med kl 02 i hverdagen 🙂


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg er godt klar over, at mit sprog på det seneste ikke har været det pæneste, og det er selvfølgelig ikke okay, dog vil jeg påpege at hvis ansvaret at være staff skulle falde på mig, ville et sådant sprog aldrig komme på banen igen, og arbejder allerede på at have en mere positiv attitude omkring andre, som jeg har også har haft før i tiden! 

Jeg takker for denne gang, og held og lykke til alle de andre ansøgere! 
Kh. Vito.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Franzen skrev:

+REP

  • Tidligere staff
  • Godt opsat ansøgning
  • Virker meget flink de enkle gange jeg har snakket med dig
  • Alt i alt super god ansøgning stort +rep herfra.

 

 

Jeg takker! Og held og lykke med din egen ansøgning også! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Stort +REP

Årh bassemand hvor skal jeg starte?

 

Nu kender jeg dig både irl samt ingame, og du er sådan et ubeskrivelig godt menneske!

 - Du moden

 - Hjælpsom i alle siturationer

 - Utrolig imødekommende

osv osv.

 

Ikke nok med det har du jo været staff herinde før, samme tid som jeg jo også var, der havde vi jo begge

vores periode med inaktivitet, udover det har jeg altid set dig inde og klar til at tage cases, og tænker det sker igen!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ZzeA skrev:

Stort +REP

Årh bassemand hvor skal jeg starte?

 

Nu kender jeg dig både irl samt ingame, og du er sådan et ubeskrivelig godt menneske!

 - Du moden

 - Hjælpsom i alle siturationer

 - Utrolig imødekommende

osv osv.

 

Ikke nok med det har du jo været staff herinde før, samme tid som jeg jo også var, der havde vi jo begge

vores periode med inaktivitet, udover det har jeg altid set dig inde og klar til at tage cases, og tænker det sker igen!

 


Du er for dejlig! Det betyder meget at du vælge at støtte mig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, OfficialLuki skrev:

Hej Vito!

 

Kæmpe +Rep

  • Godt med fyld på.
  • Moden.
  • Virker som en der gerne vil hjælpe andre spillere.

Held og lykke

 

Kh OfficialLuki 🙂

 

Haha, mange tak Luki! Jeg håber da, at jeg får chancen 🙂 Jeg har tidligere mistet interesse for staff arbejde, men lige nu er jeg klar til at tage kampen! ;D

Lige nu, Mads (ULTRA) skrev:

+REP

  • Flink
  • Moden
  • Kompetent
  • Mange tidligere erfaringer som Staff
  • Kender til serverens reglsæt

Heyy! Det er jo min politimakker! Mange tak for de pæne ord Ultra!

Link til kommentar
Del på andre sites

STORT +REP

 

Du fortjener enormt meget en plads på holdet, du kan reglerne og ved hvordan man skal opføre sig.

 

Ikke fordi jeg vil starte en konflikt, men jeg synes dog sommetider du kan være lidt for spydig i dine kommentarer - de er også sjove nok, men man skal lige tænke over at være et forbillede. Dog er det super fint du også selv ved det, så bliver det automatisk bedre.

 

hilsen the one and only cancerkid69

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, SimoN skrev:

STORT +REP

 

Du fortjener enormt meget en plads på holdet, du kan reglerne og ved hvordan man skal opføre sig.

Ikke fordi jeg vil starte en konflikt, men jeg synes dog sommetider du kan være lidt for spydig i dine kommentarer - de er også sjove nok, men man skal lige tænke over at være et forbillede.

 

hilsen the one and only cancerkid69

 

 

Som jeg også skrev, arbejder jeg på at blive den gode gamle "positive" gut igen ;D Men hey, tak for støtten! Og du ved jo at vi altid vil være min makker 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Elsker dit forbrug af Emojis i din ansøgning. 🦋

Du er ellers en rigtig flink gut (sommetider), og virker til at have styr på dit business. 

Tænker bare at jeg skal blande mig udenom jeres konflikt med Marcus, selvom nogle af de ting dig og andre har skrevet ikke var i orden.

 

+Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bims skrev:

Elsker dit forbrug af Emojis i din ansøgning. 🦋

Du er ellers en rigtig flink gut, og virker til at have styr på dit business. 

 

+Rep


Bums ❤️ Mange tak makker! Det er jeg sku glad for 😉 Og du ved, en post uden emojis er bare kedeligt! 🤗

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Toby Pedersen skrev:

+REP

- Flink, moden, hjælpsom.

- Kan reglerne & snakke pænt og ordentligt til folk på serveren.

imødekommende & dejlig at snakke med.

 

Håber du kommer ind på staff teamet @Vito.


I lige måde du! Lad os da håbe at det går lige godt! 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Lalle skrev:

I prøves ikke at plus reppe han kommer ind alligevel, han er gode venner med Dynn. Ikke noget imod Vito du er en guttermand når du kan lide mig det har du lidt humørsvingninger med men jaja hej hej 

 

Jeg er sikker på, at være venner med Dynn ikke kommer til at have effekt på, om hvorvidt jeg bliver valgt som staff 😛 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Den eneste ting jeg er bare at jeg syntes du har været staff en del gange nu

 

Jeg tror kun, at jeg har været en del af staff holdet 2 gange 🙂 Den første gang sagde jeg op efter kort tid, grundet personlige ting. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.