Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Franzen


Franzen

Recommended Posts

Ingame navn:

Franzen

 

SteamID:

STEAM_0:1:117469409

 

IRL fornavn:

Jeppe

 

Alder:

Jeg er 13 år gammel.  

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har ejet en del minecraft servere selvom det er minecraft har jeg fået en del erfaring omkring hvordan man formulere sig bedst til alle mennesker og forklare folk hvordan reglerne er og hvordan de kan gøre det om en anden gang f.eks.

 

Da jeg spillede en del minecraft var jeg  admin på en minecraft skript hjemmeside der hedder Mcskripts.dk hvor jeg ofte skulle hjælpe folk med en masse support sager med kopierede ting og meget mere.

 

Jeg har været superadmin en anden lille DarkRP server som aldrig fik særlig mange spillere og lukkede pga. økonomien. Den hed "DragonRP" Hos DragonRP lærte jeg en del omkring ULX og håndtering af cases med mange parter hvor man virkelig skal holde hovedet koldt. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg synes selv jeg er moden af min alder og kunne aldrig finde på at give mine venner fordele i case bare på grund af det er mine venner.

 

Hvad jeg føler jeg kan bidrage med til staffteamet:

      -  Jeg vil gerne være en del af Stavox's staffteam fordi jeg kan bidrage med en masse.

      - Når jeg har sat mig for en ting så giver jeg aldrig op.

      - Vil altid høre begge parteres forklaringer og syn på sagen før jeg tager en beslutning så der ikke kommer nogen  eventuelle misforståelser.

      - Jeg bliver ikke så nemt stresset og tager de fleste ting stille og roligt og som de nu kommer.

      - Jeg har rimelig mange timer på Stavox (850 Timer) og kender derfor stort set alle reglerne i hovedet og ved en masse ting hvis der skulle være nogen spørgsmål.

      - Kunne aldrig nogensinde finde på at give venner fordele i cases.

      -  Frisk og brænder virkelig for at være en del af stavox's staffteam.

      -  Aktiv spiller på serveren.

      -  Jeg vil hellere end gerne stoppe RP for cases.


 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender en del da jeg jo har været staff på DragonRP og der havde vi også ULX, ellers har jeg nogen venner i staff teamet som også har fortalt mig nogen.

Men hvis det skulle være skal jeg jo nok også lære en masse flere.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger altid min mikrofon men hvis spiller fortrækker chatten af en eller anden grund kan jeg også det.  Jeg mener selv at jeg formulere mig så de fleste ikke misforstår mig både skriftligt såvel mundtligt og altid holde en god tone.


 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har massere tid jeg kan være aktiv på Stavox både i hverdage og weekender jeg cykler også lidt men det burde vel ikke være noget problem.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg ved godt der ligger lidt straffe på den straf historik men prøver at sejle om og tager mig sammen. 



 

Tak fordi du gad tage dig tid til at læse min ansøgning, skriv gerne feedback.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Hermione skrev:

Når du har været ind har jeg kun mødt dig some en troll og brudt et par relger

men ellers virker du fint nok

NEUTRAL RIP

Jeg synes da det er lidt øv at du ser mig som en direkte troll det er overhovedet ikke sådan jeg vil fremstå og sådan jeg opføre mig normalt. 

 

Tak for feedbacken. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, TacoCat :D skrev:

-Rep

Jeg syntes ikke du er egnet til at være staff

Du kan være flabet

Jeg er ikke glad for at høre du siger jeg ikke er egnet som staff.

 

Kan du uddybe det med flabet for har aldrig rigtig talt med dig og de enkle gange var da du var staff og der var jeg ikke flabet overfor dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Bimse skrev:

Hej Franzen

Fedt du søger om at blive staff.

Tror du ville være en god en.

Har lige nogle ting at sige

 

  1. Du moden 
  2. Du er altid glad 
  3. Ser aldrig at du får nogle straffe
  4. Ved du vil det her rigtig meget.

Kh.Bimse

 

Mange tak Bimse, held og lykke med dig egen ansøgning. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt

Du har fået en del carban, det kan jeg godt nok ikke se nu da jeg ikke er staff. Men kan huske du fik et ret stort et på 3 uger for at flyve op på et tag som du gjorde op til flere gange indtil vi tog fat dig. Men ellers kan du reglerne tror jeg nok. Pæn tone, fin nok ansøgning. Men fix din kørsel, så du ikke ender med perm carban 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Sunix skrev:

Neutralt

Du har fået en del carban, det kan jeg godt nok ikke se nu da jeg ikke er staff. Men kan huske du fik et ret stort et på 3 uger for at flyve op på et tag som du gjorde op til flere gange indtil vi tog fat dig. Men ellers kan du reglerne tror jeg nok. Pæn tone, fin nok ansøgning. Men fix din kørsel, så du ikke ender med perm carban 🙂

 

Tak for din feedback.

 

Jeg er selvføldig rigtig ked af den kørsel jeg havde da jeg fik det 3 ugers carban som blev nedsat til 2 uger.

Jeg har dog ikke fået så mange straffe siden og prøver virkelig at sejle om.

 

- Franzen 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg savner lidt kød på din ansøgning, men overordnet er du flink og velformulerende. Du snakker tydeligt, og du er nem at forstå. Ikke nok med det er du aktiv, og du kan reglerne.

 

+Rep herfra, alt held og lykke.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.