Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på ZZeA


Myggen

Recommended Posts

Hey

 Ja vil gerne klage over ZZeA , sniger sig ind i min base ( Nocliper)  uden grund ! Så kalder jeg admin!!! (ham!! da han var den eneste, også fortæller han mig),  " Jamen han er væk nu ,også  flyver han  lige lidt rundt og kigger " . efter det for jeg en warrant og bliver raided af hans kollega/klan da de er politi...... Hvis jeg er forkert på den så undskylder jeg , men dette er ikke sådan en admin skal være.     https://www.youtube.com/watch?v=_TqtMFquQ5g (3:20 og 6:46) der er weed , der er weed ) wow hvordan ved du det ven??? Efter det spørge  jeg så hvor målte i 81% , hvilket han ikke ville svare på , jeg har aldrig fået målt 81% før i denne base , ( det kan være held, tror det næppe.)    https://www.youtube.com/watch?v=PcHvvmSGvdg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Bemærk at det er OpK og Robay som raider dig, jeg kommer først ind i billedet da du kalder case på der er en inde i basen.

 Jeg flyver rundt i basen for at tjekke om han er der, hvilket han ikke længere er. 

 

Som man også kan høre 7:32 bliver jeg først betjent da jeg kommer hen til dig, jeg var klar over de havde fået en måling på dig, på såvel 81%

Du kalder så case på hvordan de har fået 81% og jeg svare dig lige efter du cutter video'en med at du kan starte med at spørge spilleren, nu jeg ser videoen kan jeg jo se at han kommer op ved dig og nok tager målingen der.

 

Jeg så ikke en grund til at gøre noget ved det i siturationen, da han var ude og smuttet, og intet var væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan se det ikke er mig, da personen inde i basen er betjent og du kan høre jeg først bliver betjent efter jeg kommer hen til dig.

Det kan være OpK eller Robay, og kan ikke forklare resten da jeg ikke var der i siturationen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg var 100% sikker på det var dig....fordi der var ingen andre måde ind .... man må jo ikke bruge bugs osv . så en af de 2 har brugt en bug også er han kommet op for så at gå ud igen??? sjovt der ikke er nogen er jeg der vil fortælle hvor målingen blev taget ... Jeg er ked af hvis jeg tager fejl ang dig ... det hele virkede bare mærkligt  i alle er i samme team , sjovt at du ikke kunne fortælle hvem det var der kom ind i basen ... Men lad os bare lukke den her så.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.