Hop til indhold
Stavox

[Solved] Harry Potter and the Admin abuse


Jewce

Recommended Posts

Det burde være nogle genovervejelse af valg ad Admins.

Da staff Hermione | STEAM_0:1:64442326 jailede mig og derefter kickede mig pga. mit navn Jewce (som i øvrigt resulterede i et ban, da man forlader serveren under jail time).

 

Da jeg spurgte ind til hvorfor jeg skulle have ban vil han ikke svarer, men efter jeg havde spurgt gentagende gange sagde han at jeg godt selv vidste det.

Jeg blev endnu mere nysgerrig efter hans svar da jeg havde ingen anelse hvorfor jeg ikke måtte have in-game navnet Jewce.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Første og fremmest sage jeg ikke at du sku have ban. jeg sage du sku skifte dit navn og da du ikke gjorde det sage jeg så at hvis du ikke skifter dit navn vil du få ban

det gjorde du så ikke og derefter vælger jeg at kick dig med grunden Skifter ikke navn når man siger det til ham

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er Korrekt men der er en vigtig detalje du glemmer. Som admin kan man ikke bare give ban pga. navn hvor man ikke engang har en grund.

Btw så sagde du ordret til mig ingame i spillet "garry's mod" skfit dit navn eller du får ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er glad for at du bruger dette augement da først og fremmest navnet "Jewce" ikke har noget som helst med antisemitisme at gøre da det hverken staves som "jew" eller "jews".

Navnet "Jewce" referer faktisk til mine tidligere navne på steam (Juice). Så jeg vil gerne snakke med din overordnet eller have en undskyldning.


 
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg siger til dig du skal skift dit navn og sådan er det Det er mig der er staff og det er mig der bestemmer. Hvis jeg siger til dig at du skal skift dit navn skal du gøre det 

Det er ikke nogen diskussion om. så kan du også bare gøre brug af sin sunde fornuft. Tænk dig om, det er ikke så svært.

Link til kommentar
Del på andre sites

og hvis du ikke er tilfreds, så kan du tydeligt se på mit steam profile billede at det er Juice

Som admin skal man ikke kunne dikterer (folks navn) man er der trodsalt for at hjælpe spillerer så de kan få en bedre oplevelse, og IKKE det du har gang i.

Link til kommentar
Del på andre sites

Fordi at jeg spiller på en server som du er admin på betyder ikke at du kan dikterer mit navn kan du forstå det? det har aldrig været en ting nogensinde.

så hvis du ikke referer mig til en overodnet så skriver jeg selv.

så kan han/hun tage denne sag på så jeg ikke skal dikuterer med en det faktisk har et motiv.

(med motiv så mener jeg at du har noget at gavne ved at vinde denne sag. Hvilket vil sige du ikke ser objektivt på denne sag)

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit augument er latterligt da først og fremmest du er staff og mit navn ikke er ment til at være antisemitistisk på nogen måde.

(hvis jeg ikke får et ordenligt svar skriver jeg til et tredjeparti så han kan se objektivt på det)

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutter siden, Jewce skrev:

Som admin skal man ikke kunne dikterer (folks navn)

Selvfølgelig kan vi diktere hvad folk skal hedde på serveren, det er bare sjældent, at vi rent faktisk gør det - da det er yderst sjældent, at folk rent faktisk har et for groft navn. 

Vil dog samtidig give dig fuldstændig ret i, at der ikke er noget antisemitisk over navnet - ej heller nogen form for racisme. Jeg kan forstå, at Hermione har undersøgt navnets betydning og har fundet nogle memes, som han umiddelbart fandt racistiske og derfor formodede, at dit navn også havde racistiske antagelser. Som resultat heraf kommer en misfortolkning af racisme som en overordnet isme, og det er selvfølgelig beklageligt. 

 

Der bør selvfølgelig være styr på hvornår noget karakteriseres som racistisk, og hvornår noget er ment som sjov - i dette tilfælde et ordspil. Det har ikke været tilfældet, og det beklager vi. Pågældende staff er nu klar over definitionen samt hvordan lignende sager bør håndteres.

 

Tak for din feedback - det sætter vi stor pris på. 👍

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.