Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lyver


Reys

Recommended Posts

Dit ingame navn: ReysCS
Staff ingame navn:Chuck norris
Dit SteamID:STEAM_0:0:219684460
Staff SteamID:STEAM_0:0:39323916
Forklar situationen: Jeg bliver kørt ned på græsset og så siger jeg det til en admin og chuck siger så det ikke er rigtigt og så får jeg bevsier og så kom han tilbage og bare sagde jeg skulle tage den med ham
Bevis: https://gyazo.com/000229f430f67c07d8bd9cddaf450e91
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Mojn da.

Vi er i biljagt du køre ud og over klippen og vi følger efter,  at du vælger og gå ud når du ''ved'' at vi kommer ned samme sted kan jeg ikke gøre noget ved. I mit hoved er det en del af rp'en så derfor vælger jeg ikke at gøre noget ved det.

At det så ender med at vi får din bil fordi du blev kørt ned er selvfølgelig surt, det kan jeg godt forstå.

God dag.

-Chuck.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt følge Chuck i, at du kan forvente at politiet følger efter dig ned af en klippeskrænt. Hvis vi kigger godt og grundigt på dit bevis, så kan du se, at politibilen skrider på baghjulene idet den lander og derfor kan det forlænge bremselængden. Kombinerer man det med NOS-anvendelse, så har vi cocktailen på en ulykke med for lang bremselængde.

 

Du vælger at stige ud af bilen i en højhastigheds-jagt med politiet i ryggen, og blev desværre kørt ned på en uheldig måde i forsøget. Shit happens.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.