Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Requests Gerda


Gerda

Recommended Posts

Hej Suicdal.

Jeg var politi og havde været det i Ca. 45 minutter da en af mine kammerater så spørg mig om jeg kan hjælpe ham, det var så med at åbne garage porten til PD så han kunne få en bil ud.

Så er jeg jo så dum så det gjord jeg der skulle jeg nok havde tænkt mig om få det kan jeg jo godt se at det er job abuse. 

Min kammerat kørte så væk med bilen og så kørte jeg lidt efter Ca. to minutter kommer Suicdal så hen til mig og siger "jeg er jo ikke dum Gerda jeg kan jo godt se at du hjælper din kamerat med at få en bil ud af PD."

Han tager mig derefter op på et tag og giver mig 24 timers ban det er forståeligt men kan ikke se at jeg ikke får Job ban da det var det jeg abusede i. Jeg abusede ikke i andre jobs og kan ikke se hvorfår jeg får ban.

Han giver mig ban med grunden"Job abouse - Hjælper venner."

 

Kan godt se at det ikke er den slemsete straf med 24 timer, men alligevel syndtes jeg ikke det er fair.

 

Mvh Gerda

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.