Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Nizalim

Recommended Posts

Dit ingame navn: Nizalim
Staff ingame navn: Reyn
Dit SteamID: STEAM_1:0:91787992 
Staff SteamID:STEAM_0:0:131139038
Forklar situationen:Jeg kører rundt i min cadillac escalade. Og der er den her flok spiller som kører rundt i den nye BWM, de begynder at lave politilyde, og siger at jeg skal stoppe bilen. Jeg fortsætter ind i dem for at komme videre, og bliver fanget i et hjørne. De hopper ud og springer min bil i luften, og dræber mig. Derefter kommer der admin, og jeg fortæller hvad der er sket. Og Bims tager en snak med Reyn, men han siger at jeg kørte groft. Vi kan ikke rigtig gøre mere ved sagen derfra da det er en admin der har sagt det, så vi skal tror på ham. Jeg vil sige at det er misbrug af den magt han har fået. 
Bevis: Det er de første 30 sekunder der er relevante, og spol frem til 4:15, det der er imellem er ligegyldig, men i må da gerne se det. Magtede ikke at redigere lortet ud XD

 

"Forklar situationen" kan f.eks. indeholde: Hvordan det startede, hvad der helt præcis skete.

"Bevis" kan f.eks. indeholde: Screenshots, optagelser, logs, vidner.

Hvis du ønsker serverlogs eller andre beviser til at behjælpe din klage, er du velkommen til at PM en manager på forum.

 

Det er set en del gange, at folk klager over lidt mærkelige ting, som forårsager mærkelige svar fra begge parter. Hvis du virkelig gerne vil have gjort noget ved det, så gør noget ud af det. At du klager over at du mener, at du blev jailed i for lang tid, eller fik for langt ban får dig ingen vegne. I disse tilfælde er det bedre at kontakte en manager eller højere rank.

En klage skal være omkring en større ting som du mener kræver en handling fra vores side, ellers er den ret nyttesløs.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Nizalim, som du selv ser i videoen begynder vi at sige "indtil siden" hvorefter du kører ind i os, derefter skyder vi på din bil og dig da der ingen grund var til at køre ind i os. Jeg fjernede din case da der var en grund til at vi skød på din bil og derfor var casen ligegyldig. Bims han tper til os lidt senere til os og spørger hvorfor vi skød på dig og vi svarer fordi du kører ind i os hvilket du også gør. 

Og desuden uden at være helt sikker syntes jeg også vi havde noget med dig inde i byen, det er dog igen uden at være helt sikker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvordan vidste du vi ikke var civil betjente, den eneste måde du kunne se det på da vi skød på din bil hvilket man jo ikke må som betjent, desuden kunne du fint have kørt uden om og vi ville ikke være her. 

Link til kommentar
Del på andre sites

På grund af manglende svar må jeg bare stadfæste min første antagelse som lyder på, at det hele er rp-relateret, og har ikke spor at gøre med staff.

 

Derudover bliver jeg nødt til at nævne, at din klage generelt er rimelig ubrugelig, når du ikke gider at uddybe og svare tilbage. Hvis du skulle lave en klage endnu en gang, bør du gøre noget ud af den og aktivt svare tilbage.

Vi vil gerne forbedre vores arbejde og gøre spillerne så tilfredse som muligt, men en sag som denne bidrager ikke med noget, da du ikke selv byder ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.