Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage på - Kagen


Recommended Posts

Dit ingame navn: Sekondløjnant Sand

 

Staff ingame navn: Kagen

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:37672384

 

Staff SteamID: STEAM_0:0:99495996

 

Forklar situationen: Det starter med at jeg stopper kagen for at kører ulovligt, Der bliver han så sur, og jeg giver ham en bøde og kører så videre. Hvorefter jeg så holder MED BLINK PÅ i vejsiden for at se om jeg kan hjælpe folk. Og da kommer kagen så og prøver at towe min bil, og jeg prøver så at få ham til at stoppe med det. Men han bliver ved med at irriterer mig, og vil tage min bil, plus at han siger op til flere gange til mig "at jeg er en klovn".

Og jeg siger så til ham flere gange at han skal fjerne sine blokade, og stoppe med det, for ellers tager jeg hans bil. Men han hører ikke efter. Og tilsidst vælger han så at misbruge sin admin krafter og jobbanne mig. (I stedet for at klage til indsatslederen)

 

Og det føler jeg er MEGET uretfærdig. Plus at han kalder mig "en retarderet klovn" i hans rolle som admin!.

Og jeg vil lige tilføje at (Der er mange andre politi som også holder i vejside. Så bare fordi at det er kagen der får bøden for det, Betyder det ikke at det er imod reglerne at jeg "som politi" også holder der. Når at jeg har blink på)

 

Bevis:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså jeg ved godt jeg snakkede en rigtig grimt til dig det vil jeg gerne sige mange gange undskyld for, men jeg har været i en Børnehave som praktikant selvom dette ikke er en god undskyldning, men.  

Det videobevis beviser kun at jeg snakkede grimt til dig, du har ikke din stemme med så vi kan ikke høre din version af sagen, jeg kan ikke huske hvad du sage hvor din bil holdte ulovligt.

Jeg kunne ikke se dine blink, men selvom du havde hvad var grunden til det du gik og for at kigge på denne E2 som var spawnet af Doktordim. 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Kagen skrev:

Altså jeg ved godt jeg snakkede en rigtig grimt til dig det vil jeg gerne sige mange gange undskyld for, men jeg har været i en Børnehave som praktikant selvom dette ikke er en god undskyldning, men.  

De videobevis beviser kun at jeg snakkede grimt til dig, du har ikke din stemme med så vi kan ikke høre din version af sagen, jeg kan ikke huske hvad du sage hvor din bil holdte ulovligt.

Jeg kunne ikke se dine blink, men selvom du havde hvad var grunden til det du gik og for at kigge på denne E2 som var spawnet af Doktordim. 

Man kan ikke hører min lyd nej, Men jeg fortæller at jeg forklaret hvorfor at det var ok, at jeg holdte ved vejsiden. Og jeg prøvet også at sige at jeg havde blink på.
Og jeg holdte ind til siden For at se om der var nogle som skulle have hjælp, hvilket der var.

Jeg syntes stadig ikke bare at du kan banne mig fordi at jeg giver dig en bøde for at prøve at konfisker min bil.
Som sagt kunne du bare havet klaget til indsatslederen i stedet for at bruge dine admin kræfter til at løse dit problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg syntes stadig ikke bare at du kan banne mig fordi at jeg giver dig en bøde for at prøve at konfisker min bil.
Som sagt kunne du bare havet klaget til indsatslederen i stedet for at bruge dine admin kræfter til at løse dit problem.

Altså jeg spectatede lidt rundt hvor jeg så dig køre rundt i min lastbil, da du havde konfiskeret den første gang.

Du valgte at køre op ved brandstationen hvor du køre ulovligt, du var tæt på at køre en betjent ned som kaldte staff bagefter "Failrp"

Du skal ikke tro jeg demotede/Jobbannede dig for den ene grund, jeg gjorde det over flere grunde fordi du ikke kunne håndtere at være betjent.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kagen skrev:

Altså jeg spectatede lidt rundt hvor jeg så dig køre rundt i min lastbil, da du havde konfiskeret den første gang.

Du valgte at køre op ved brandstationen hvor du køre ulovligt, du var tæt på at køre en betjent ned som kaldte staff bagefter "Failrp"

Du skal ikke tro jeg demotede/Jobbannede dig for den ene grund, jeg gjorde det over flere grunde fordi du ikke kunne håndtere at være betjent.

Okay så, det lyder fair nok. Men du banne mig stadig i dit scenarie, måske fordi at du ikke vil arresteres og så valgte du at det så skul være på det tidspunkt at jeg blev bannet.?
du talte jo grimt til mi, og hørte ikke efter hvad jeg sagde om at jeg havde blink på, plus en grund. Og så mener jeg at du brugte bannet til din egen fordel, da jeg ikke gjorte noget forket som politimand i det scenarie.
For "Hvis" at du vil hav bannet mig for nogle andre ting, vil du måske havet gjort det tidligere. Frem for pludseligt i en politisag som var vendt mod dig?.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Okay så, det lyder fair nok. Men du banne mig stadig i dit scenarie, måske fordi at du ikke vil arresteres og så valgte du at det så skul være på det tidspunkt at jeg blev bannet.?
du talte jo grimt til mi, og hørte ikke efter hvad jeg sagde om at jeg havde blink på, plus en grund. Og så mener jeg at du brugte bannet til din egen fordel, da jeg ikke gjorte noget forket som politimand i det scenarie.
For "Hvis" at du vil hav bannet mig for nogle andre ting, vil du måske havet gjort det tidligere. Frem for pludseligt i en politisag som var vendt mod dig?.

Du brugte din blink uden grund, du havde ingen grund til at hold der? Jeg sagde til dig flere gange at du skulle flytte din bil. Jeg lyttede til dig gennem hele episoden, men du havde ingen grund til at holde der og derfor måtte jeg godt tage dit politibil.

Jeg ved ikke hvad der gik af dig da jeg stod og fyldte benzin på ham deres bil, du valgte at køre op bag ham og dyttede jeg sagde "Venligt" til dig at du kunne køre udenom du valgte at sige vi skulle rykke os, men det er jo et problem da bilen ikke havde benzin. Jeg blev pist det vil jeg gerne indrømme efter jeg havde fyldt den op.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Kagen skrev:

Du brugte din blink uden grund, du havde ingen grund til at hold der? Jeg sagde til dig flere gange at du skulle flytte din bil. Jeg lyttede til dig gennem hele episoden, men du havde ingen grund til at holde der og derfor måtte jeg godt tage dit politibil.

Jeg ved ikke hvad der gik af dig da jeg stod og fyldte benzin på ham deres bil, du valgte at køre op bag ham og dyttede jeg sagde "Venligt" til dig at du kunne køre udenom du valgte at sige vi skulle rykke os, men det er jo et problem da bilen ikke havde benzin. Jeg blev pist det vil jeg gerne indrømme efter jeg havde fyldt den op.

Okay, men du burde stadig ikke bare tage min bil. Når at jeg bruger den til at udføre mit job med, en mekaniker skal kun tage de biler som politiet markere. Ligesom i virkeligheden kommer en tilfældig mekaniker heller ikke bare og tager politiets biller imens at de står og arbejder.

Og det var måske også lidt uvenlig at bede jer om at gå ind til siden når at der ikke var benzin, ja.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan selvfølgelig godt se, at det er uacceptabelt adfærd fra Kagens side. In case, at nogen af jer er i tvivl, så må politiet netop godt afvige fra de ellers stramme færdselsregler vi har på serveren understøttet af vores færdselslov, som kan læses på tabletten via politiets hjemmeside.

 

Så snart du har blink eller sirene på betragtes det som om, at du befinder dig i en politisag, og må derfor - som sagt - afvige fra færdselsloven herunder fx. parkering, fart og ophold på vej. Viser billisterne ikke hensyn, vil det blive betragtet som brud på RP-regel 2.8 om at forstyrre og forhindre politiets arbejde.

 

Du må derfor gerne holde i modsat vejbane, hvis det er tydeligt, at du er i en politisag- hvilket var indikeret med dine blink.

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, Kagen skrev:

Problemet er at han ikke var i en politisag der, han stod jo bare og snakkede med ham der personen.

Jeg vil lige tilføje at jeg kørte faktisk der om og holdte fordi at jeg hørte skud ved 1:13 , efter at jeg var færdig med din sag. Og Imens at jeg undersøgte hvad det var der skete, kom der så tilfældigvis en anden borger hen som vil sige noget til politiet.
Det mener jeg er et fint grundlag til at fortage en "politiparkering".
Og som willy også siger, viste du ikke hensyn i form af at du prøvet at towe mit arbejdskøretøj.
Hvilket resulter i at du for en bøde og jeg beder dig om at fjerne din blokade, og så påkører du mig så hvilket gøre at jeg prøver at give din en ny bøde, som ikke virker.
Og efter det siger jeg op til flere gange at du skal stoppe med det, plus overvejer også at konfisker din bil, men du lytter ikke på hvad jeg siger.
Så til sidst får du vist nok og vælger så at jobbanne mig, med dine admin role. (Igen i stedet for at bruge den RP-mesige vej, at klage til indsatslederen).

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg kigget på videoen et stykke tid, og kombineret jeres udsagn. Den endelig konklusion er, at Sekondløjtnant ikke gjorde noget forkert i sin rolle som politibetjent i den pågældende situation.

 

Der er flere ting, som også lige skal belyses:

1) En mekaniker kan ikke uden viden bare beordre en konfiskering af en politibil. Det giver mening fordi politiet som enhed er en håndhævende magt. Derfor kan man ikke modsige sig en politiordre, specielt i en politisag.

 

2) En politisag behøver ikke have en kriminel kontekst. Betjenten behøver kun en mistanke, og kan derudfra påbegynde en politisag. Politibetjenten behøver ligeledes ikke rationalisere sit valg om at gøre det. Hvis der er en mistanke - som Sekondløjtnant også siger omkring skud ved 1:13 - så må de således uden videre påbegynde sagen og undersøge den.

 

Den sidste del med, at Kagen vælger job-banne Sekondløjtnant, er selvfølgelig en klar overtrædelse af vores staffprotokol. Der vil tages forbehold til dette, og jeg regner med at tage en opfølgende snak med Kagen.

 

Jeg lukker klagen her. Er der flere spørgsmål, så kan jeg kontaktes via forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.