Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Random ban - Philip


Phillip

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:91522258

 

Hvorfor skal du unbannes:

Jeg skal unbannes fordi, igår nat der kom Blasterion hen og tog fat i mig og "Oska" fordi vi skulle til at stoppe en billist som betjent der ikke blinkede da han skulle dreje.

Blasterion kommer så over og siger "Det må i ikke" Vi siger det har vi ikke kunne finde i politireglerne og spørg om han kan finde reglen til os, han siger så "Nej det må i bare ikke"

Fair nok så, vi vender om og kører væk - På et tidspunkt kommer han hen igen og tager fat i mig mens jeg sidder i bilen og bare holder mig med den der lorte physgun, uden noget bare fordi det "sejt" - Når han kommer så og tager fat i os igen, og siger vi bare vil troll - jeg kan desværre ikke fortælle hvorfor han mener som han gør da han ikke var interesseret i at fortælle hvad vi havde gjort og sådan andet end at sige "Vi har fået klager over jer" Intet bevis eller en skid, men det skal så siges at i starten af den her case der grinte vi lidt, fordi vi sad et par gutter på en teamspeak og snakkede det tror jeg sådan set han bare lod gå ind og ud af hovedet. 

Men da det var en lang case, så stoppede vi så selvfølgelig også lige med det samme da han tog fat i os efter det første minuts tid. Han bruger så det her som sit eksempel på hvorfor vi skal bannes for troll. Han nævner også at vi bliver bannet fordi vi ikke kan finde ud af at være politi. Ved ikke om jobban er blevet fjernet men det tror jeg da ikke???

 

Til sidst vil han så ikke snakke med os eller komme med noget konkret for at vi skulle bannes? - Så vi prøver at komme i kontakt med ham, men så kommer der bare en uges ban på grundlag at vi ikke kan finde ud af at være politi og at vi har grint i starten af en case, og fordi han "har fået klager over os" 

Så det kunne være fedt hvis han kunne komme med eksempler på at han mener vi bare har været inde for at troll.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:91522258

Grund: kan ikke find ud af at være betjent - er mega useriøs, 'han har fået en advarsler'

Navn: Phillip

AdminID: STEAM_0:1:86177807 - Mikk [staffdirector] - Profil

Unban: 17-06-18 14:41

Banned: 12-06-18 14:41


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Dynn

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Phillip skrev:

Ved ikke hvorfor der står jeg er bannet af Mikk, da det var Blasterion der bannede mig.

 

Mikk har højst sandsynlig ændret i dit ban, derfor står han som ansvarlig for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.