Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban request


DKSECHER

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:141291949

Hvorfor skal du unbannes: jeg skal unbannes fordi, min steam account har været hacket i ca 7 måneder og jeg har nu fået den tilbage. Jeg kan se at jeg har været banned 1 gang før, men jeg undskylder for de problemer jeg har været med til at skabe, men jeg harr ikke haft kontrol over min account, jeg håber i forstår, jeg vil rigtig gerne være en del af stavoxx miljøet igen.

 

hilsen Johannes Secher (DKSECHER)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:141291949

Grund: Propsurf x2 - Troll - LTAP

Navn: DKSECHER

AdminID: STEAM_0:0:94656685 - Mibb [user] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-03-18 13:55


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, DKSECHER skrev:

NEJ det var ikke mig, han udgav sig for at være mig han havde jo mit navn og oplysninger via min steam konto

 

Hvilke ting har hackeren så helt præcist haft adgang til og udelukket dig fra? Kun Steam og forum?

Link til kommentar
Del på andre sites

nej han udelukkede mig ikke, jeg var bare rimeligt inaktiv i den periode, men da jeg så her fornygelig begyndte at spille igen, opdagede jeg at alle mine spil havde fået flere timer end før jeg var i de ninaktive periode, og så undersøgte jeg spillede, og opdagede dettte ban, hvor jeg også kunne se at han har haft søgt om unban før, noget med hans lille bror eller sådan noget.

 

han har jo haft adgang til alle de informtiner jeg havde intaste i steam osv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, DKSECHER skrev:

nej han udelukkede mig ikke, jeg var bare rimeligt inaktiv i den periode, men da jeg så her fornygelig begyndte at spille igen, opdagede jeg at alle mine spil havde fået flere timer end før jeg var i de ninaktive periode, og så undersøgte jeg spillede, og opdagede dettte ban, hvor jeg også kunne se at han har haft søgt om unban før, noget med hans lille bror eller sådan noget.

  

 han har jo haft adgang til alle de informtiner jeg havde intaste i steam osv.

 

Så han har altså kun haft adgang til din Steam-konto, som han så har brugt til at komme på forum, korrekt? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.