Hop til indhold
Stavox

[Solved] SPYWARE Victor TM klage!


Victor

Recommended Posts

Dit ingame navn: Victor TM

Staff ingame navn: SPYWARE

Dit SteamID:STEAM_0:1:62762525

Staff SteamID:STEAM_0:0:67959883

Forklar situationen: Admin abuser han beskytter sig selv fx i denne situation var der han havde en base de havde ik skrevet K.O.S så kom han over HUSK vi var langt væk så sagde han nogle grimme ord og sagde vi skulle gå NU!. Så skød vi et skud på ham fordi han talte så grimt at det var helt sindsygt så Jailede han min ven i 120 sekunder íngen grund. anden historie. Kender ik reglerne men siger læs lige reglerne det er ik okay og han burde ikke være MOD hvis han ikke kan finde ud af det.   han kommer heller ik når man kalder på ham jeg har kaldt et par gange mens han var inde, han bruger mest sit MOD til sin egen beskyttelse.

Bevis: Gilli rekt     steam id:STEAM_0:0:82769176      det er gået ud over ham på grund af at SPYWARE ikke kan reglerne det er ikke okay og han er meget sur!

 

 

PLS lyt og tag en HÅRD snak med ham!

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld men det eneste jeg sagde var og det er ord ret "Kan i forlade det her område" med en gun pointed mod Gilli og nej jeg talte ikke grimt jeg tog gilli væk og jailede ham fordi han begyndte at tale grimt og prøvede at rdm'e som du selv siger men jeg har på intet tidspunkt talt grimt til nogen af jer

og at bede folk om at forlade et område er en ganske normal ting at gøre

Og nej vi havde ikke en KOS Linje fordi vi ikke havde nogen grund til at skyde folk der hvor vi havde base altså KOS betyder Kill on sight altså dræp når set altså vi skød jer ikke vi bad jer venligt om at gå og jeg tog kun fat i gilli fordi at han skød efter mig

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, SPYWARE said:

Undskyld men det eneste jeg sagde var og det er ord ret "Kan i forlade det her område" med en gun pointed mod Gilli og nej jeg talte ikke grimt jeg tog gilli væk og jailede ham fordi han begyndte at tale grimt og prøvede at rdm'e som du selv siger men jeg har på intet tidspunkt talt grimt til nogen af jer

og at bede folk om at forlade et område er en ganske normal ting at gøre

i havde ingen grund til at få os til at forlade i havde jo ik K.O.S

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.