Hop til indhold
Stavox

Fritidsaktiviteter?


aspect

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
9 minutter siden, TacoCat :D skrev:

Meh, jeg sidder egentlig bare indenfor og spiller computer, lol. Hvis jeg ikke var så tynd, ville jeg gerne gå til MMA. 

Du banker også dit hoved ned i bordet og går på eventyr!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...
På 04/06/2018 den 9:50 PM , aspect skrev:

Ay, lang tid siden!

 

Jeg sad den anden dag og overvejede om folk såsom jer herinde overhovedet havde nogle fritidsaktiviter? Måske én, måske flere eller måske slet ingen. Jeg var bare nysgerrig, om I lå og stenede hele dagen lang eller hvordan. Jeg kan selv lægge ud med at sige, at jeg kun går til én fritidsaktivitet, som er Jiu-Jitsu selvforsvar og kampsport. Jeg har dog gået til både fodbold, tennis, bordtennis og crossfit, som jeg også stadig dyrker sammen med min fitness men bare ikke som en fritidsaktivitet.

 

(Der er sikkert et andet post på samme emne, men jeg har forsøgt at finde det, og jeg kunne ikke finde noget)

 

Ellers må I have en god dag, og så må størstedelen af jer i hvert fald også hygge jer, nu hvor de fleste af os har fri imorgen. I hvert fald os små, haha. 🙂 

Arbejde... Fodbold... Hjælpe min mor med at tænde hendes pc...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.