Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Merze / Merzbar


Merz

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:50520879

Hvorfor skal du unbannes: Jeg har sku lavet meget lort på serveren som jeg virkelig fortryder... jeg har lært og styre mig og skal nok love aldrig og gøre noget dumt igen 🙂 jeg syntes det er den eneste gode server så vil rigtig gerne spille på den igen med mine venner 😄 blev banned rigtig langt tid siden... og vil rigtig gerne have en chance til... hvis jeg bare kunne få EN enkelt chance til, til at spille på serveren kunne det være luksus 🙂 *

Ved godt at det jeg har gjort på serveren er noget lort.. og jeg proppushede helt 100p med vilje... og det ved jeg godt.. men det er jo et halvt år siden ik? og lover at opføre mig ordenligt

 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:50520879

Grund: Proppush HAT

Navn: Merzbar

AdminID: STEAM_0:1:187812816 - Lasse [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-12-17 15:31


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

 

17 minutter siden, DoktorDim skrev:

Hej @Merz.

Hvordan kunne det ske, at det skulle gå så galt som det gik? Og hvordan har du tænkt dig at undgå at dette vil ske igen? 😉

Jeg opførte mig som et arrogant r*vhul ahah.. jeg har virkelig ændret mig siden 🙂 og det lover jeg!

 

Jeg spillede lidt for smart overfor admins og snart det endelig kom op i en case så kunne jeg ikke forsvare mig selv... så ja.. jeg spillede lidt for meget smart og troede jeg kunne komme afsted med det meste lort jeg lavede... og vil self ikke gøre noget af det igen! 

 

Og ja ! jeg vil gøre alt for at undgå at det sker igen !

 

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, Merz skrev:

 

Jeg opførte mig som et arrogant r*vhul ahah.. jeg har virkelig ændret mig siden 🙂 og det lover jeg!

 

Jeg spillede lidt for smart overfor admins og snart det endelig kom op i en case så kunne jeg ikke forsvare mig selv... så ja.. jeg spillede lidt for meget smart og troede jeg kunne komme afsted med det meste lort jeg lavede... og vil self ikke gøre noget af det igen! 

 

Og ja ! jeg vil gøre alt for at undgå at det sker igen !

 

Hvordan forhindre vi at dette ikke vil ske igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Hvordan forhindre vi at dette ikke vil ske igen?

 

Jeg skal nok styre mig... det lover jeg, skal også være mere ærlig mod jer! og jeg skal nok lade være med at gøre noget dumt

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Merz skrev:

 

Jeg skal nok styre mig... det lover jeg, skal også være mere ærlig mod jer! og jeg skal nok lade være med at gøre noget dumt

Hvis nu at du ikke kan styre dig igen - Har du så mulighed for at kunne logge ud selv, uden at vi skal komme over og banne dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, DoktorDim skrev:

Hvis nu at du ikke kan styre dig igen - Har du så mulighed for at kunne logge ud selv, uden at vi skal komme over og banne dig?

 

Ja... hvis jeg begynder og blive sur eller noget skal jeg nok bare logge ud af serveren og køle ned... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.