Hop til indhold
Stavox

Hvilken mus?


Fischer1

Recommended Posts

Steelseries rival 700, super lækker mus, med 16000 dpi

 

En lille feature er at der en skærm på siden, og den kan komme med alle mulige farver over deres steelseries program 🙂 (Og der kan du også ændre hvad der skal stå på skærmen og du kan indstille den til at vise nogle forkskellige ting)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 21/05/2018 den 10:22 PM , Puff skrev:

Steelseries rival 700, super lækker mus, med 16000 dpi

Men hvad skal du nogensinde bruge de 16000 DPI til? Jeg er helt enig i, at en Steelseries Rival 700 er et godt valg, men jeg håber ikke for din egen skyld, at du spiller med så høj en DPI.

 

@Fischer1 Jeg spiller selv med den hvide udgave af BenQ Zowie EC2-A'en. Mange synes ikke om den grundet dens lidt kedelige design, men hvis du er typen, der tager dit spil seriøst, anbefaler jeg helt klart denne mus. 

Dens størrelse og form er super dejlig, og det gør den dejligt nem at holde ved. Den er også virkelig nem at konfigurere, hvis du for eksempel ønsker at ændre din DPI.

Jeg må være ærlig at sige, at dens design er ret kedeligt, men ellers er det super god mus til at spille med, så hvis du ikke er typen der går meget op i udseendet men prioriterer kvalitet og en god mus til at spille med, vil jeg sige, at det her er et rigtigt godt valg. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.